Gäst Kabby Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 håller med det har hänt mig massa gånger jag har fått en tillsägelse som sen gjorde att jag fick en varning tack vara denna kassa regel bort med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 I bland kan den kännas jobbig, men den ska absolut inte tas bort. Onödiga inlägg hör inte hemma här, undantag gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Om jag får fråga, varför klagar ni? Ni kan väll kolla reglerna, om ni startar en tråd som bryter mot regel §1.13 så är det väll så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Självklart finns det inte 10 spel i hela världen. Men de finns säkerligen 9 stycken som är bland dom bästa, och sedan kan du ha ett alternativ som heter "Övrigt", där man kan rösta om man inte håller med bland dina alternativ. Jag menar, du behöver ju inte jaga ihop dina alternativ. 9 av världens bästa spel är inte alls svårt att plocka fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Självklart finns det inte 10 spel i hela världen. Men de finns säkerligen 9 stycken som är bland dom bästa, och sedan kan du ha ett alternativ som heter "Övrigt", där man kan rösta om man inte håller med bland dina alternativ. Jag menar, du behöver ju inte jaga ihop dina alternativ. 9 av världens bästa spel är inte alls svårt att plocka fram... Det beror ju helt på vad det är för person som vill ha dem bästa spelen i världen <_< själv tycker jag att den kan vara lite småstörig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag håller med om att den är jobbig, och dessutom så är det många som kommer med den urkassa ursäkten: "Men det finns ju mer än 10 ******..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag har som sagt vart på och klagat en del på moddarnas "jag-måste-låsa-trådar-för-att-visa-min-alsmektighet-stil". Doc ger det inga resultat face it, vi kan inte ändrat något lika bra att ge upp-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Men om det finns ett omröstningskort varför inte bara köpa det istället för att skapa omröstningar i form av inlägg om ni vet att tråden blir låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål... Öh. Du kan ha Annat som alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål... Jag tror att du har missuppfattat det hela. Man bryter endast mot §1.13 om man skapar en omröstning UTAN ett omröstningskort. Har du gjort en omröstning med omröstningskort blir den inte låst pågrund av §1.13, utan pågrund av §1.24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag tycker bara att moddarna ska ta lättare på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.