tHOORd Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Att rida är fett roligt faktiskt, har ridit en gång...på en häst. Och det var kul som f*n. Och sen så kan man inte säga att man "spelar ridning" som någon påstod. Jag vill poängtera att innebandy är det värdelösaste och fjolligaste sport som finns. Och curling som många säger suger är också jäkligt kul, inte att titta på ioförsig. Samma sak gäller bowling. Om någon missade det så är Innebandy den sämsta sport ever, bara fjollor som gillar det. Redigerat 26 Oktober 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Simning är tråkigt. Att simma som sport tycker jag verkar vara ganska tråkigt men att simma i största allmänhet är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Judo, Karate och Juijitsi och Ridning...!!! Redigerat 26 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 bandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Handboll/bandy.. Fett tråkiiigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 boll sport är rolig allt annat är skit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Tennis, golf, bowling, ridning, curling, friidrott och dans är så Tråkigt! :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Tennis, golf, bowling, ridning, curling, friidrott och dans är så Tråkigt! :zzz: Tack! Nu slapp jag skriva nånting. Fast vissa grenar i friidrott kan faktiskt va rätt kul ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Tycker att alla sporter är tråkiga men tråkigast är nog friidrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vanlig gymnastik,typ hoppa bock och sådana saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Kanske ridning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag tycker fotboll suger bäver! det finns ju andra sporter ja inte gillar som bowling, curling, golf o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.