LillBerra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Tycker det är bra. Och lugnt. Man hinner läsa allting, i lugn och ro. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det är lite dålig fart på några forum ibland, men annars är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tycker det är bra. Och lugnt. Man hinner läsa allting, i lugn och ro. :) Japp här behöver ju inte vara kaos hela tiden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Eller att alla trådar förvandlas till chatter, det är inte heller bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ja det är ju tomt..kan ta ett bra tag när man får svar på sin tråd..om man får det alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Det beror på vad det är för en tråd. En del trådar får över tjugo svar på en dag, andra inte mer än tre svar på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 jag tycker de e skönt precis som shacti att inte alla trådar blir till chatter heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 JA men trådar som "Hur gammal är du?" kan ju alla svara på men trådar som "Hjälp mig med NFS!" kan ju inte alla svara på eftersom alla inte har det spelet som det handlar om. Sen så är ju forum som kasnke PSP inte så aktivt heller för att det är inte så många som har.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Vill inte prata med 11 åringar om pokemon >.< Tycker det är för många olika forum.. slå ihop ps2 med ps1 och sånt så det blir mer aktivt så kommer flera bli aktiva.. Pho: du får gärna pm:a mej om hela dina åsikter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tycker det är bara tomt på Vardagarna men på helgerna är här fullt hus.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 När jag var som mest aktiv då fanns det inte så h*lvetes många funktioner som det gör nu, enligt mig tycker jag att det är för mycket... dessutom är det småungar som tror att dom är så j*vla coola bara för att dom vet hur man använder en datorn ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Det är väl inte särskilt tomt, ser ju hur många nya inlägg överallt som helst. Det här stället blir väl aldrig direkt tomt heller, finns för många medlemmer på den här sidan för att det någonsin ska bli tomt. Uzumaki Naruto, är det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.