Gäst DonKeN Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Mm, men ni är också taskiga och välkommnar inte några... Speciellt BloodMan som tror att han har värsta reputation här på fuska.se. Det är ju han som värderar medlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga. Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet. Nu börjar detta bli lite intressant faktiskt.Någon säger till mig att du ljuger. Jag har ignorerat dig ganska bra. Så du har nog missuppfattat min och en annans konversation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga. Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet. DonkeN, säg ett tillfälle då jag sagt etc, N00b till någon som inte förstår eller så, jag har alltid varit snäll mot nya om det inte överskrider gränser. NF, kan vara fallet, men jag ljuger inte om hur jag uppfattar det, jag har uppfattat det som om inte jag är välkommen i chatten. Och det är min åsikt tills vidare... Desstutom kan inte jag ta ansvar för det, BM gör. NF och CG, DonkeN och Bm får lösa deras problem själva. Jag är inte på någons sida utan väljer att vara kompis med dem flesta. Om ni tycker detta är artigt så får ni tamefan stå för det! :) "Woicer search on yahoo for Mascaran and Goatsex, Wooow! 819 matches found" Redigerat 15 Oktober 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 för att bli accepterad i chatten måste man gå igenom en lång och hår process, vi har alla gjort det och vi har blivit tajta som farmor elsas gympabyxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag får bara en massa skit där, men man vänjer sig efter 100miljoner kränkningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Alright Mujo, låt processen börja! Jag ska bli farmor elsas gympabyxors resorband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 för att bli accepterad i chatten måste man gå igenom en lång och hår process, vi har alla gjort det och vi har blivit tajta som farmor elsas gympabyxor! hårprocessen var leskig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Vad leskigt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Nä. Jag var en av The Men in Charge när Mujo gjorde den.. vi släppte till ganska lätt då. ;) men det stämmer faktiskt. vi är ett tajt gäng, ^^ - även om folk kommit till och ungar fallit från. Redigerat 15 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag ska smöra häcken av mig för att ens ha en chans. *maserar slasktratts axlar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Vadå hård och tuff process? Ursäkta mig, men ni kan f*n inte skylla ifrån er på att man måste vara respekterad, när man får elaka svar som "Sug min balle" eller "håll käften" så fort man kommer in i chatten. Jag ska kunna gå in i chatten utan att bli kränkt. -.- Redigerat 15 Oktober 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Vadå hård och tuff process? Ursäkta mig, men ni kan f*n inte skylla ifrån er på att man måste vara respekterad, när man får elaka svar som "Sug min balle" eller "håll käften" så fort man kommer in i chatten. Jag ska kunna gå in i chatten utan att bli kränkt. -.- Amen!Du har rätt berra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.