Guggo Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 ok :) Förra sommaren var det grymt härlig stämmning i chatten ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta. Jag tycker att epaaj och NesseN har varit schyssta i chatten. För ett tag sedan hjälpte dom med olika saker och vi körde lite Quake II. Men jag tycker att det är dåligt att man är så "dumma" mot dom nya i chatten som vill bli med i "gänget"!! Ge dom en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tycker Slasktratt, NF, Burken är schyssta... Men jag tycker att chatten var ännu roligare vid 04 och början av 05... Härlig stämmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det var då jag var inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta. Ja, den där NesseN är ju allt en hyvens kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 NesseN minns man iaf. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 På den tiden hörde jag till Eliten :D Men sen så fick vi virus sen dess har jah inte vart inne där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta. Nej. Tycker det är OOIE som bråkar mest i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 OOIE är chattens bråkstake... Men det är roligt och starta konflikter med han =) Men epaaj finns för trygghet i chatten? Varför tror ni annars att han har fått bli admin där? Så skriv till han. Han är ofta online när jag skriver till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag som PRECIS skulle säga det,man och mammakosorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 mammakosena, det är jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Utan OOIE skulle chatten vara tråkig ju. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.