Lander Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Makaronipudding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Någon konstig soppa som jag inte ens rörde. Åt en ostmacka och drack ett par glas mjölk istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Fiskbullar med potatis inte min favorit mat precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hade orienteringsdag så hade matsäck :D som bestod av: 3 Gorbys piroger, 1 cola, 2 mandariner och 1 äpple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Korvslantar med kryddig sås...(om jag ska vara ärlig så var det inte gott.. :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ursäkta att det inte blev nåt första inlägg, datan laggade sönder. I fredas åt jag Schnitzel med ris och sås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Som alla andra dagar; Mos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 I dag var det någon äcklig fisk med sönderkokt potatis i skolan, inte konstigt att man går runt i skolan och bara äter godis. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Sprödbakad Sej och Potatis, tyvärr var fisken oätbar och potatisen hade något slags skinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Fiskgratäng och ris. Det var rent ut sagt Vidrigt!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Idag var det fiskbullar som smakade som de brukar. Till det var det klistersås och potatis med sandpappersyta. Bra träning fick man av att dela den potatisen i bitar (som slängdes). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Idag fick jag någon jätte äcklig fisk med potatis i någon mysko sås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.