Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Självklart är det inte moderatorernas fel att reglerna är i diarékvalité. Men att moderatorerna utnyttjar sin makt är en sak som är säker, sedan som jag sa förut är Nico och 3 till undantag om någon vill veta vilka skriv ett gb ;). Men det är ändå rätt ironiskt hur en del mods går till väga. Om jag hade varit mod hade jag inte hållt på som vissa gör här, gå runt och spela guds änglar. Nu när en av de mildare modsen är kickade blir det ännu mera de hårdhänta som styr. Visst blev jag väll lite chokad när Admin valde CG som mod, men i slutändan fixade han det bra tycker jag. Obs, efter att kollat igenom reglerna än en gång och läst på hur sidan skulle vara utan en speciell regel har jag helt ändrat åsikt. PÅ EN ÄNDA KOLL. Reglerna ser rätt nödvändiga ut när man kollar på dom, yeez nu blev jag halvt chokad... Ja... Jag får väl erkänna mig besegrad även om jag ogillar en dels attityd... Trivs du inte med reglerna så finns det ingen anledning att vara här... Det är inte så svårt, bara sluta skriva eller be admin om en avaktivering.Som nico säger, reglerna gör att fuska.se lever fortfarande. Och att ta bort en anmälning är tecken på att man är en dålig mod, tänk om en annan mod skulle kunna ta hand om anmälningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Tänk er ett fuska utan regler. Corpsegrinder missbrukade sin makt och han blev avsatt, så alla moderatorer som anmäls för detta (om nu detta kan bevisas) får ju inte ha kvar sin plats längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Självklart är det inte moderatorernas fel att reglerna är i diarékvalité. Men att moderatorerna utnyttjar sin makt är en sak som är säker, sedan som jag sa förut är Nico och 3 till undantag om någon vill veta vilka skriv ett gb ;). Men det är ändå rätt ironiskt hur en del mods går till väga. Om jag hade varit mod hade jag inte hållt på som vissa gör här, gå runt och spela guds änglar. Nu när en av de mildare modsen är kickade blir det ännu mera de hårdhänta som styr. Visst blev jag väll lite chokad när Admin valde CG som mod, men i slutändan fixade han det bra tycker jag. Obs, efter att kollat igenom reglerna än en gång och läst på hur sidan skulle vara utan en speciell regel har jag helt ändrat åsikt. PÅ EN ÄNDA KOLL. Reglerna ser rätt nödvändiga ut när man kollar på dom, yeez nu blev jag halvt chokad... Ja... Jag får väl erkänna mig besegrad även om jag ogillar en dels attityd... Har du svårt att läsa igenom hela inlägg, eller vljer du själv att bortse från den sista biten? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Men dem låser ju trådar ut av h*lv*t*. Hela tiden så ser man ju *Låst* §1.13 och en massa mer irriterande saker. Speciellt vissa va dem moddar som finns. Av dem som finns just nu så är det några som hela tiden har sista ordet sen är det Låst. Visst dem ska dela ut varningar till sånna som skriver en massa dumma saker t ex. Hej tönt elller nåt liknande men dem överdriver! //123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vissa moderatorer använder makten till att låsa trådar,vinner moderatoner avtartävlingar så låser de för att skriva det sissta ordet,de tror att de är moderatorer för att låsa trådar och dela ut varningar,men ni kan ju inte klaga på alla moderatorer bara för att några gör fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Nej det gör vi inte heller. Men vi villl inte nämna några namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Reglerna är helt okej! Men denna täväling jag snackar om är fortfarande irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 o jobbigt att läsa den texten du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Vissa moderator (eller vad ni nu vill bli kallade) går ju faktiskt in på folks presentationer och ändrar saker för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Vissa moderator (eller vad ni nu vill bli kallade) går ju faktiskt in på folks presentationer och ändrar saker för skojs skull. Nån ändrade "Jag hatar NisseN" till "Jag älskar NisseN" på nåns sig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja men det är väll emot reglerna att skriva så. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 vad gör om man får en varning? då har man ju ett liv i 7 dagar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.