Hoppa till innehåll

Moderatorerna Missbrukar Sin Makt?


The_Ghost
 Dela

Rekommendera inlägg

Självklart är det inte moderatorernas fel att reglerna är i diarékvalité.

Men att moderatorerna utnyttjar sin makt är en sak som är säker, sedan som jag sa förut är Nico och 3 till undantag om någon vill veta vilka skriv ett gb ;).

Men det är ändå rätt ironiskt hur en del mods går till väga.

Om jag hade varit mod hade jag inte hållt på som vissa gör här, gå runt och spela guds änglar.

Nu när en av de mildare modsen är kickade blir det ännu mera de hårdhänta som styr.

Visst blev jag väll lite chokad när Admin valde CG som mod, men i slutändan fixade han det bra tycker jag.

 

 

Obs, efter att kollat igenom reglerna än en gång och läst på hur sidan skulle vara utan en speciell regel har jag helt ändrat åsikt.

PÅ EN ÄNDA KOLL.

Reglerna ser rätt nödvändiga ut när man kollar på dom, yeez nu blev jag halvt chokad...

Ja... Jag får väl erkänna mig besegrad även om jag ogillar en dels attityd...

 

Trivs du inte med reglerna så finns det ingen anledning att vara här... Det är inte så svårt, bara sluta skriva eller be admin om en avaktivering.

Som nico säger, reglerna gör att fuska.se lever fortfarande. Och att ta bort en anmälning är tecken på att man är en dålig mod, tänk om en annan mod skulle kunna ta hand om anmälningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk er ett fuska utan regler. Corpsegrinder missbrukade sin makt och han blev avsatt, så alla moderatorer som anmäls för detta (om nu detta kan bevisas) får ju inte ha kvar sin plats längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självklart är det inte moderatorernas fel att reglerna är i diarékvalité.

Men att moderatorerna utnyttjar sin makt är en sak som är säker, sedan som jag sa förut är Nico och 3 till undantag om någon vill veta vilka skriv ett gb ;).

Men det är ändå rätt ironiskt hur en del mods går till väga.

Om jag hade varit mod hade jag inte hållt på som vissa gör här, gå runt och spela guds änglar.

Nu när en av de mildare modsen är kickade blir det ännu mera de hårdhänta som styr.

Visst blev jag väll lite chokad när Admin valde CG som mod, men i slutändan fixade han det bra tycker jag.

 

 

Obs, efter att kollat igenom reglerna än en gång och läst på hur sidan skulle vara utan en speciell regel har jag helt ändrat åsikt.

PÅ EN ÄNDA KOLL.

Reglerna ser rätt nödvändiga ut när man kollar på dom, yeez nu blev jag halvt chokad...

Ja... Jag får väl erkänna mig besegrad även om jag ogillar en dels attityd...

 

Har du svårt att läsa igenom hela inlägg, eller vljer du själv att bortse från den sista biten? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men dem låser ju trådar ut av h*lv*t*. Hela tiden så ser man ju *Låst* §1.13 och en massa mer irriterande saker. Speciellt vissa va dem moddar som finns. Av dem som finns just nu så är det några som hela tiden har sista ordet sen är det Låst. Visst dem ska dela ut varningar till sånna som skriver en massa dumma saker t ex. Hej tönt elller nåt liknande men dem överdriver!

 

//123spill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa moderatorer använder makten till att låsa trådar,vinner moderatoner avtartävlingar så låser de för att skriva det sissta ordet,de tror att de är moderatorer för att låsa trådar och dela ut varningar,men ni kan ju inte klaga på alla moderatorer bara för att några gör fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
Gäst AntonJ3000

Vissa moderator (eller vad ni nu vill bli kallade) går ju faktiskt in på folks presentationer och ändrar saker för skojs skull.

 

Nån ändrade "Jag hatar NisseN" till "Jag älskar NisseN" på nåns sig ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...