Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Nej,det är dom inte.Vad har du fått det i från? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) ööh.... dom är gammla pkmn. det finns myter/legender om dom -> legendariska? (enligt filmerna) Redigerat 2 November 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Nej,dom är inte legendariska.I LG/FR är dom inte det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 kan iaf vara bra att ha med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Men det är inte legendariska.. Och för alla som tror detta som skrivs nedan tror rätt: Alla pokemon som man ser pokedollen på(som snorlax) är inte legendariska. Redigerat 3 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Kabutops/Kabuto/Omanyte/Omastar, är utdöda, prehistoriska pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hjälpsam guide om man vill veta exakt var de är, men det är ju oftast svårare att fånga dem än att bara kasta pokebollar på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 varför är t.ex. inte Kabutops legendarisk medans zapdos är det? btw: har en mycket bra guide till hur man fångar alla 151 pkmn till röd och blå. (för vidare information skicka ett pm) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 varför är t.ex. inte Kabutops legendarisk medans zapdos är det? btw: har en mycket bra guide till hur man fångar alla 151 pkmn till röd och blå. (för vidare information skicka ett pm) Kabuto är inte en legendarisk pokemon , som mezox skrev.Zapadoz är däremot en legendarisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ja det vet jag. tror du jag är nån pkmn n00b eller? jag undra VARFÖR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 ja det vet jag. tror du jag är nån pkmn n00b eller? jag undra VARFÖR! Bara för att kabuto finns ju i öar/grottor, det finns flera kabuto medans det bara finns 1 zapdos, 1 moltress, 1 Ho-Oh fattar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 nej. kabuto är en utdöd pkmn. det finns inte äns en av dom. det ända som finns kvar är lite DNA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg