Zantera Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ja, som alla andra älskar man ju självklart rockmusik. Men jag vill ha lite tips på band, för att utvidga min smak. Jag lyssnar på följande: Iron Maiden Metallica Bruce Dickinson System Of A Down Trivium In Flames AC/DC Deep Purple Helloween Nightwish Evanescence Lordi Red Hot Chili Peppers Rage Against The Machine KoRn Slipknot Guns N Roses m.m Snälla kom med bra förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Muse kanske. Audioslave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 GreenDay..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Glöm inte Hammerfall!!! Redigerat 29 Oktober 2006 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Benighted och Cannibal Corpse är två exempel på bra deathmetal. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ja visst, glömde bort min tråd för en stund. Ursäkta mig. Jag glömde att ta med Audioslave och Green Day, jag har musik med dom. Har visserligen bara Audioslaves nya album, vilka album är bra med dom? Har American Idiot och Bullet In A Bible med Green Day. Men Hammerfall, är ett band jag har funderat på... Är dom bra? För jag hörde Renegade en gång och den lockade mig inte. Men det var kanske bara ett första intryck. Cannibal Corpse har jag hört talas om, men vet inte så mycket om dom. Låter lite intressant, berätta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Atreyu. Hardcore, yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Ja visst, glömde bort min tråd för en stund. Ursäkta mig. Jag glömde att ta med Audioslave och Green Day, jag har musik med dom. Har visserligen bara Audioslaves nya album, vilka album är bra med dom? Har American Idiot och Bullet In A Bible med Green Day. Men Hammerfall, är ett band jag har funderat på... Är dom bra? För jag hörde Renegade en gång och den lockade mig inte. Men det var kanske bara ett första intryck. Cannibal Corpse har jag hört talas om, men vet inte så mycket om dom. Låter lite intressant, berätta mer. Du kan lyssna på Cannibal Corpse HÄR och HÄR. Redigerat 30 Oktober 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ja visst, glömde bort min tråd för en stund. Ursäkta mig. Jag glömde att ta med Audioslave och Green Day, jag har musik med dom. Har visserligen bara Audioslaves nya album, vilka album är bra med dom? Har American Idiot och Bullet In A Bible med Green Day. Men Hammerfall, är ett band jag har funderat på... Är dom bra? För jag hörde Renegade en gång och den lockade mig inte. Men det var kanske bara ett första intryck. Cannibal Corpse har jag hört talas om, men vet inte så mycket om dom. Låter lite intressant, berätta mer. Boulevard Of Broken Dreams är den bästa låt Green Day har gjort..!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Muse kanske. Audioslave. Audioslave äger gillar Cochise.Och så finns det ju: Black Sabbath, Queens Of The Stone Age, Judast Priest Redigerat 30 Oktober 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Soilwork är ett hyffsat "random-band" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Queens of the Stoneage e jäkligt bra. En bra låt med dom ;P http://www.youtube.com/watch?v=3J9UbpDqHm8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.