Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Battlefield 2 och Battlefield 2 Special Forces Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) Jag fattar inte hur folk kan sitta o spela BattleField 2..det är ju så j*vla tråkigt!... O för att inte tala om Bf 2142 framtid..det är ju så j*vla tråkigt.. ville bara säga det :D Redigerat 1 November 2006 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Guild Wars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ganska många som spelar HL2 Online.. annars runescape (´blä) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 WOW Mina klasskompisar pratar om det så jag får skavsår i öronen :D Det är klart wow är ju det roligatse spelet som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 WOW Mina klasskompisar pratar om det så jag får skavsår i öronen :D Det är säket skoj. Jag har kört Rubies of Eventide och det var ganska skoj. Funderar på att ladda ner det igen. JA, ladad net (LAGLIGT/GRATIS)... Det är just därfar WOW inte är skoj, det kostar. OK, man kan spela gratis, men det sägs att det suger att göra en egen server... Hmmmm, där kom ett till spel: Rubies of Eventide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Runecape är väll ett annars så är det väll nåt battlefield spel det är det nog mest populära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 helt klart starcraft runescape etc suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Guild Wars :P GW är absolut inte det. Battlefield serien är typ en av populäraste efter wow och cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 BF 2142 // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 wow. speciellt när man slipper betala och sedan spela på en funserver(high rates) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.