Slasktratt Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Tycker inte det ska finnas smileys överhuvudtaget, då de ofta ska tolkas på olika sätt, inlägg från inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 :gitarr: :medieval: :kung: :meddum: :ph34r: = onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag tycker vi bara behöver (av dom gammla alltså): :) :( :angry: :P Sen tar vi bort ALLA andra, och sätter dit nya, som: XD :S etc... Men har ni tänkt på en sak? efter ett tag kommer ni antagligen vilja ha nya smilisar igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Som några andra kan jag hålla med att smilysarna ska bort, framförallt för att jag tycker att dom är jävligt fula. Men också för dom är mäkta störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 min bästa bästa smeylis är XD men bara om den fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 :ph34r: :student: :gitarr: :kung: :medieval: :rambo : dom behövs minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) :ph34r: :student: :gitarr: :kung: *sensur* dom behövs minst Jag håller med, de är ganska onödiga. Men hade det inte varit bra om man hade haft en funktion i pressen som gör att man kan göra högst 5 egna smilisar som man själv kan använda? PS. Det finns en smiley som liknar :S och det är denna: :wacko: Redigerat 11 November 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 De är en aning onödiga men också roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Tycker att det räcker med dom smilisarna vi har :=) tycker jag med faktist men det vore helt ok med en xD smiles också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Det var typ nån som tyckte vi skulle ta bort :bah: och :meddum: varför då om jag får fråga? Används dom ej? Jag använder dom ganska ofta iallfall och vill absolut intre ha bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) :gitarr: :kung: är väl heller inte så nödvändiga... Nej ta inte bort kungen :kung: Den reagerar :kung: PS. Jag är nu medlem och inte nybörgare jippi! :kung: Redigerat 17 November 2006 av VilmerDaKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) spammare använder ofta gittaren(så den ska bort), sedan skulle det va kul med en =.= smile Redigerat 17 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.