Hoppa till innehåll

Bästa Pvp Classen


Richmo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Eller hur, warriors äger i bg. På lvl 60 finns det inget som tar en warrior. Nästan samma dps som rogue, överj*vla mycket armor och massa annat som gör den grymma mot allt. Det bästa jag som rogue kan göra är att stealtha och vänta på hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan...Asså jagxD undrar vilken class som e bäst i PvP (BG, battleground)

 

Jag ska göra en Blood Elf när Burning Crusade kommer men jag kan inte bestämma mig....

 

 

Funderar nog mest på Rogue/Mage....

 

 

 

 

 

 

PS  Classer för Blood Elf:  Mage, Paladin, Hunter, Priest, Rogue och Warlock

 

paladin e bra för dom kan både heala å va tanker!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Manga Master: Nej. Det finns klasser som är bättre på vissa saker. Och nej jag är ingen rogue som klagar på nerfningen efter betan. Jag har bara insett att en bra spelad warrior kan ta det mesta, kanske inte en stunlock rogue eller en fearlock warlock. Men allt annat.

 

Ludde_360: Det är vad som står i beskrivningen, och det stämmer ungefär tills du passerat lvl 20...efter det duger inte pallys till mh eller mt. Däremot är dom väldigt bra som oh eller kanske som ot, även om en feral druid, eller warrior gör det bättre. I en seriös raid använder man aldrig ngt annat än protection speccade warriors som mt. Och holy speccade priests som mh:s.

Det är är precis vad alago sa, fast lite mer utvecklat...alltså mer skitsnack :P

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan...Asså jagxD undrar vilken class som e bäst i PvP (BG, battleground)

 

Jag ska göra en Blood Elf när Burning Crusade kommer men jag kan inte bestämma mig....

 

 

Funderar nog mest på Rogue/Mage....

 

 

 

 

 

 

PS  Classer för Blood Elf:  Mage, Paladin, Hunter, Priest, Rogue och Warlock

 

Var det dummaste jag har hört, finns inget som Paladins har så att den tar aggro. Warrior är tankare och ska vara tankare alltid! Dem tar aggro bäst, sluta sabba allt!

Druids i Bearform kan vara tanks på grundinstancerna som RFC, DM, BFD. Eftersom dem kan Growl!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blanda bara inte ihop bg och pvp. I en bg finns det andra saker att göra än att döda motståndare och då är andra klasser bättre.

 

Vafan: Alla dom klasserna kommer bli besegrade av en warrior. Speccs kan ändra men annars så vinner warriorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warlocks tycker jag är bäst på PVP.. Inte mot Rogues men mot resten av klasserna tycker jag.

 

Hehe, har ju en lvl 60 warlock så kan säga det lite så här :

 

Så länge inte roguen 2-3 hittar dig, vinner du :P

 

Brukar börja med att han stealthar, ambushar. Då använder jag Seduction med succubus, lägger på Curse of elements/curse of shadows och kastar Soul fire/ shadow bolt. Precis efter det kastar jag death coil och efter det fear. sen börjar jag lägga mina dots på han, och kanske kastar en o annan drain life :) efter det är de flesta rogues döda :P

Redigerat av Fang.Fury
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...