Hoppa till innehåll

Anmäl


Mezox

Rekommendera inlägg

När man skriver ett inlägg så står det under i en röd ruta att inlägget är anmält.

Ibland när man anmäler och skriver att inlägget borde klistras så skriver en j*vla massa folk och tar chansen till att spamma genom att skriva saker som "Vem Anmälde?" "Varför Anmäldes mitt inlägg?" osv.

Så jag tycker att det borde stå vad[ inläget blivit anmäld för i rutan också.

 

Och så tycker jag inte att man ska amnäla för att någon svarat fel på en fråga, det borde finnas en Regel mot att anmäla helt utan vettig anlednig. <_<

 

Jag vill inte höra svar som "Dålig Idé" osv.

Disskutera frågan istället för att neka den utan åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen har jag aldrig fattat varför det måste stå i klartext att inlägget är anmält, det borde räcka med att man får meddelande om det när man försöker anmäla... men kommentarer om vem som anmälde etc. går under §1.11 och de onödiga anmälningar som kommer in raderas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar som om att det blivit lite av en "hobby" här på fuska att anmäla inlägg i de olika trådarna. För oftast blir ett inlägg anmält fast det inte finns en enda anledning till varför det ska anmälas och många inlägg blir anmälda bara för att den som anmäler inte har samma åsikter som den som skrivit det anmälda inlägget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och så tycker jag inte att man ska amnäla för att någon svarat fel på en fråga, det borde finnas en Regel mot att anmäla helt utan vettig anlednig. <_<

 

Anmälningen behöver inte vara riktad till personens inlägg. Anmälningarna är till för att uppmärksamma moderatorn/admin om något/n regelbrott/påbörjning av regelbrott.

D.v.s om ett par börjar chatta i forumet så uppmärksammar ni oss på den tråden och sätter stopp för det.

Det kan även vara en anmälning om signaturen eller kanske något i presentationen eller helt enkelt något med avataren det behöver inte bara vara inlägget det handlar om.

 

Och det där med att anmäla utan vettigt syfte går under §1.18 - Att använda funktionerna på ett felaktigt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...