Mezox Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 När man skriver ett inlägg så står det under i en röd ruta att inlägget är anmält. Ibland när man anmäler och skriver att inlägget borde klistras så skriver en j*vla massa folk och tar chansen till att spamma genom att skriva saker som "Vem Anmälde?" "Varför Anmäldes mitt inlägg?" osv. Så jag tycker att det borde stå vad[ inläget blivit anmäld för i rutan också. Och så tycker jag inte att man ska amnäla för att någon svarat fel på en fråga, det borde finnas en Regel mot att anmäla helt utan vettig anlednig. <_< Jag vill inte höra svar som "Dålig Idé" osv. Disskutera frågan istället för att neka den utan åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 nej inte en till regel det finns redan så många regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Personligen har jag aldrig fattat varför det måste stå i klartext att inlägget är anmält, det borde räcka med att man får meddelande om det när man försöker anmäla... men kommentarer om vem som anmälde etc. går under §1.11 och de onödiga anmälningar som kommer in raderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Nico, exakt vad jag tänkte skriva, men jag glömde bort det. Om man inte kan se varför inlägget är anmält borde man iallfall ta bort funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Ja eller hur. Så man vet om man gjort nåt fel om man inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag vill också att de ska finnas en sådan funksion skika ett pm till Admin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Bra idé Mezox ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag tycker man måste kunna välja en regel som man bryter när man ska varna någon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Verkar som om att det blivit lite av en "hobby" här på fuska att anmäla inlägg i de olika trådarna. För oftast blir ett inlägg anmält fast det inte finns en enda anledning till varför det ska anmälas och många inlägg blir anmälda bara för att den som anmäler inte har samma åsikter som den som skrivit det anmälda inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Och så tycker jag inte att man ska amnäla för att någon svarat fel på en fråga, det borde finnas en Regel mot att anmäla helt utan vettig anlednig. <_< Anmälningen behöver inte vara riktad till personens inlägg. Anmälningarna är till för att uppmärksamma moderatorn/admin om något/n regelbrott/påbörjning av regelbrott.D.v.s om ett par börjar chatta i forumet så uppmärksammar ni oss på den tråden och sätter stopp för det. Det kan även vara en anmälning om signaturen eller kanske något i presentationen eller helt enkelt något med avataren det behöver inte bara vara inlägget det handlar om. Och det där med att anmäla utan vettigt syfte går under §1.18 - Att använda funktionerna på ett felaktigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 tycker det låter som en väldigt dålig idé, att se varför det anmälts alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 (redigerat) inte jätte bra idé men man borde kunna kryssa i 2 rutor för: "låt andra medlemmar se vad jag skrev" och "låt andra medlemmar se att jag skrev detta" som från början inte är markerade Redigerat 22 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.