LiQuiDe Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 men lol kan man inte stanna bilden och ringa in vart spöket är jag såg det inte.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) Vart f*n var spöket då? Här har ni två filmer till :P Redigerat 29 November 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det där var inget övernaturligt, det var bara en kille som hade klätt ut sig lite. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Jag trodde att det skulle vara nåt sånt där. Men hell, man hoppade ju till i alla fall :) Redigerat 3 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Den här påminner om Kikia på Apelsin>>>LÄNK<<< (Tror ganska många sett den innan då men ändå) Redigerat 4 December 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Har sett den en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 hehe, läste comments så ja fattade att de skulle komma upp nåt.. vart ändå rädd >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Den här påminner om Kikia på Apelsin>>>LÄNK<<< (Tror ganska många sett den innan då men ändå) Blir lika räd varje gång ;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Blev tyvärr ej skrämd, såg att det var fejkat från början ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Vad är det som är "läskigt"? det enda som händer är att på slutet hoppar det upp en utklädd gubbe, som säger: aaaaaaaaaa!! Hade sett filmen förrut..... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) skumt, när jag länka den till en vän så länka han en sån sorts film sammtidigt :blink:är det naturligt? ps.skrämmande som f*n, men inte jätte mycket Redigerat 29 Juni 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag såg inget spöke bara nån gubbe som var utklädd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.