rg_fuskare Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom.
JYL Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Jag har en shiny mightiena(stavning) på emerald och en shiny gyarados på gold. :)
agiyr Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom. Om man har emerald ja.Men det är inte kult att fuska. BTT!
SizMoLaseR Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 ja hade nån shiny men kom inte ihåg vilken:S
Arcaon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Vill ha Shiny's! Jag har mött två i hela mitt liv(bortsett från gyarados i guld), ena var en unnown i fr och den andra var i emerald, precis innnan man möter brendan i början av spelet möter jag en shiny poochyena, och så klart har man inga pokebollar! :cry:
Girafariglove Skrivet 8 December 2006 Rapport Skrivet 8 December 2006 Det är maximal otur :( :cry: :o
Mezox Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom. Det blir också mindre "samlarvärde" på de om alla kompisarna har var sin.
vrangos Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Skrivet 9 December 2006 ok tack för tipset ska inte byta bort han :) . men är dom betre en andra vanliga pokemon
agiyr Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 De har samma status,och dessutor kanske jag får tex en shiny abra med adamant,så i strid är de inte är så bra.
Rekommendera inlägg