rg_fuskare Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag har en shiny mightiena(stavning) på emerald och en shiny gyarados på gold. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom. Om man har emerald ja.Men det är inte kult att fuska. BTT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 ja hade nån shiny men kom inte ihåg vilken:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Vill ha Shiny's! Jag har mött två i hela mitt liv(bortsett från gyarados i guld), ena var en unnown i fr och den andra var i emerald, precis innnan man möter brendan i början av spelet möter jag en shiny poochyena, och så klart har man inga pokebollar! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Det är maximal otur :( :cry: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 HAr en shiny MEWTWO :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 om ni vill ge en shiny till er kompis så kan ni bara kopiera den och ge ena till honom. Det blir också mindre "samlarvärde" på de om alla kompisarna har var sin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vrangos Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 ok tack för tipset ska inte byta bort han :) . men är dom betre en andra vanliga pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 De har samma status,och dessutor kanske jag får tex en shiny abra med adamant,så i strid är de inte är så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Har haft en rosa Butterfree :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg