Symptom Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) ja de älskar det själv går jag rundor en del. Redigerat 22 November 2007 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Kör fotboll eller går till kafeterian. Oftast kör jag fotboll. Volly :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Vad tycker tjejerna om dina intressen då? nog för att jag gillar och fisa och äta choklad men vad jag gör på rasterna har väl inget med mina intressen och göra haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Vad tycker tjejerna om dina intressen då? nog för att jag gillar och fisa och äta choklad men vad jag gör på rasterna har väl inget med mina intressen och göra haha Var fåru all chocklad från då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Vad tycker tjejerna om dina intressen då? nog för att jag gillar och fisa och äta choklad men vad jag gör på rasterna har väl inget med mina intressen och göra haha Var fåru all chocklad från då? köper den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Vad tycker tjejerna om dina intressen då? nog för att jag gillar och fisa och äta choklad men vad jag gör på rasterna har väl inget med mina intressen och göra haha Var fåru all chocklad från då? köper den? Errr... såklart, heh... :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag spelar kort eller basket. Annars kanske jag slår lite på någon gitarr i musiksalen, eller snackar med någon. Oftast går jag bara ned till kafeterian och bara snackar med den/de roligaste jag hittar att snackar eller spelar kort med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Vi kör springbubblan. Ett spel vi har hittat på: Man kör vanliga bubblan. Den som kommer sist har en prick. Man spelar tills någon har 3 prickar. När någon har 3 prickar så börjar en springtävling. Man ska tränga sig i trappan och försöka springa på detta sätt: Om man har 1 prick när någon har 3 ska man springa till första våningen och tillbaka. 2 prickar blir till andra våningen och 3 till sista. Om man inte har någon prick alls ska man åla till dörren mitt emot och tillbaka. När den som kommer näst sist är framme startas en klocka och om inte den som kommer sst(vanligtvis den som får 3 prickar) inte hinner komma tillbaka så får man inte vara med nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Vi kör springbubblan. Ett spel vi har hittat på: Man kör vanliga bubblan. Den som kommer sist har en prick. Man spelar tills någon har 3 prickar. När någon har 3 prickar så börjar en springtävling. Man ska tränga sig i trappan och försöka springa på detta sätt: Om man har 1 prick när någon har 3 ska man springa till första våningen och tillbaka. 2 prickar blir till andra våningen och 3 till sista. Om man inte har någon prick alls ska man åla till dörren mitt emot och tillbaka. När den som kommer näst sist är framme startas en klocka och om inte den som kommer sst(vanligtvis den som får 3 prickar) inte hinner komma tillbaka så får man inte vara med nästa gång. Är det bara jag som har spelat bubblan som en "slagsmåls lek" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Vi kör den genom att en ska vara bubblan och ha kortleken vid sig och alla andra får 4 kort var. sedan ska alla skicka runt korten tills någon har 4 kort medans den som är bbblan drar från kortleken(mycket bättre). När man har 4 av samma ska man blåsa upp sig och när någon ser att någon annan blåser upp sig ska man själv blåsa upp sig. den som gör det sist förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 jag brukar vara i elev-cafét & spela kort/umgås, ibland går jag in på skolans datorer & spelar tribalwars även om jag inte får :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Vi kör den genom att en ska vara bubblan och ha kortleken vid sig och alla andra får 4 kort var. sedan ska alla skicka runt korten tills någon har 4 kort medans den som är bbblan drar från kortleken(mycket bättre). När man har 4 av samma ska man blåsa upp sig och när någon ser att någon annan blåser upp sig ska man själv blåsa upp sig. den som gör det sist förlorar.Mm det kommer jag också ihåg sorry blandade ihop :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.