Hoppa till innehåll

Ganska Desperat På Pengar På Wow


Gäst Tomatketchup
 Dela

Rekommendera inlägg

köpt equipment för 30 silver...

 

 

GAAAAH! vad är det jag hör ? :S inget illa menat men....om du har dålig ekonomi, så ska du absolut inte köpa equipment...Det finns mycket bra saker som droppas i dungeons.

 

Du var runt level 20 va? I så fall...om du är Alliance, skaffa grupper till deadmines och kör igeon den ett antal gånger :) om du är horde gör du likadant med Wailing caverns.

 

Och nu till hur man kan tjäna pengar...

 

två ord : gathering professions. Finns folk som betalar 1,5g för 20 st copper bars (som är hur lätt som helst att få i durotar). Körde en shaman som hade tjänat ihop 6g på 3 lvls i detta paradis av koppar :P

 

EDIT: om du hittar ett grönt/blått item (som du inte kan använda/behöver),så ska du sälja det på AH, det tjänar du en del pengar på :)

 

//potatisbil

Redigerat av Potatisbil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

köpt equipment för 30 silver...

 

På min server så säljer vi copper bar för 3gold stack och ores brukar vara dyrare för man tränar ju skillsen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DonKen: Han kör säkert på en nyare server, då är ju allt billigare.

 

Jag har lyckats skrapa ihop 100g nu men epic mount känns fortfarande som en dröm. Att få tag i en black warstrider känns inte så svårt, 90 stycken honormarks går på en vecka. men 620g....nja. Hursomhelst så blir det mycket lättare att skaffa guld på lvl 60, alla quests ger ju pengar plus att man kör mycket instance som ger pengar plus loot att sälja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon inte har köpt epicmount än föreslår jag att vänta till TBC.

Träning blir nersänkt till 540g och 440g om du är Honored med fraktionen du köper ifrån.

För övrigt läggs det till en Black War Elekk och War Hawkstrider (ingen aning om färgen på den dock). ;)

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon inte har köpt epicmount än föreslår jag att vänta till TBC.

Träning blir nersänkt till 560g och 460g om du är Honored med fraktionen du köper ifrån.

För övrigt läggs det till en Black War Elekk och War Hawkstrider (ingen aning om färgen på den dock). ;)

 

 

sänker dom priset med ca. 200g? varför skulle dom göra det?

 

sorry för off-topic . Iaf tycker att du ska mest focusera på spells och så och i andra hand biliga gröna saker :)

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...