Gäst newnameguy Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Nej, det tycker jag inte. Jomenvisst, det var nice... Det finns inget som heter Hatkärlek... Bara för Guggo inte tycker det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Nej, det tycker jag inte. Okej, jag slog som vanligt upp hatkärlek och det fanns inte i lexikonet. Men jag slog upp orden sepparat. Hat ^ fiendskap, ovänskap, avsky Kärlek ^ känsla att man tycker mycket om någon (även om sexuell åtrå) Fiendekänsla sexuellt? Något man hatar men samtidigt älskar. T.ex. jag hatar nazism & och nationaldemokraterna. Men deras argument om t.ex. bajs är jättebra! Redigerat 19 December 2006 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Edit: Borta ! :ph34r: Redigerat 20 December 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Olika kärlek, de bara e så, finns ingen egentlig förklaring till varför, det bara är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 håller med dej..MM ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra. Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det finns många olika sorters kärlek: Den man känner till sina föräldrar Den man Känner för den man gillar väldigt mycket (flickvän/pojkvän) Den Man känner för andra släktingar Den man kan känna för nära vänner Den man kan för saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra. Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän. Haha! Kanske för att du tar din lite mamma för givet? Slår vad om att du skulle känna annorlunda om hon precis överlevt en hemsk flygplanskrasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det kanske bara är så att vissa har många olika kärlekar, och vissa har mindre olika kärlekar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra. Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän. Det är inte så vanligt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.