Hoppa till innehåll

Olika Sorters Kärlek


Ryow3n

Rekommendera inlägg

Nej, det tycker jag inte.

 

Okej, jag slog som vanligt upp hatkärlek och det fanns inte i lexikonet. Men jag slog upp orden sepparat.

 

Hat ^ fiendskap, ovänskap, avsky

Kärlek ^ känsla att man tycker mycket om någon (även om sexuell åtrå)

 

Fiendekänsla sexuellt?

 

Något man hatar men samtidigt älskar. T.ex. jag hatar nazism & och nationaldemokraterna. Men deras argument om t.ex. bajs är jättebra!

Redigerat av Helgon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra.

 

Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns många olika sorters kärlek:

 

Den man känner till sina föräldrar

Den man Känner för den man gillar väldigt mycket (flickvän/pojkvän)

Den Man känner för andra släktingar

Den man kan känna för nära vänner

Den man kan för saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra.

 

Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän.

 

Haha! Kanske för att du tar din lite mamma för givet? Slår vad om att du skulle känna annorlunda om hon precis överlevt en hemsk flygplanskrasch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Det finns flera olika kärlekar. Mammakärlek, Syskonkärlek, Pappakärlek, Prylkärlek, Förälskelse med mera. Det är så jag ser på det, och det kommer jag alltid att göra.

 

Jag blir inte överdrivet glad när jag träffar min mamma, som när jag träffar min flickvän.

 

Det är inte så vanligt :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...