Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Trodde typ powerlvling va att man köper nån sak (in-game) och dricker den så får man XP :lol:

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Asså... det kan ju inte vara roligt att köpa levels... är man så noob så man inte klarar att levla själv och måste betala andra för att göra det åt en..

MIN ÅSIKT: Isf ska man inte spela wow. hela känslan försvinner.

Gäst Sandjolt
Skrivet

Jag tycker inte att det är fel att ha en powerlevlare ifall att man redan har levlat upp en lvl 60 och inte har tid att levla upp en ny.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på?

Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert?  B)

köp inte "level" :huh: det e ju mkt roligare att levla själv annars missar man ju själva spelet.... :bah:

Gäst JohanFoppa
Skrivet

Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på?

man kan inte köpa lvls/pengar, alla sånna sidor är scam

Skrivet

Man Kan , Men vissa är scam ja. :bah:

• Skapa ny...