Gäst Youx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jag tycker man är mobbad om man mobbar nån för det dom tycker är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag tycker det är lite barnsligt så Ja Hur motiverar du det barnsligt? Jag ser inget barnsligt i Pokémon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det gör facktist inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Alvarligt nu, 12 år, nej man är absolut inte barnslig eller mobbad, men om man är 17 och uppåt så tycker jag det är riktigt ''No life'', det är vid den åldern man går till fester och ger brudar och inte stannar hemma och spelar pokemon. Detta tycker jag, vill inte kritisera någon jag bara säger vad jag tycker. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Alvarligt nu, 12 år, nej man är absolut inte barnslig eller mobbad, men om man är 17 och uppåt så tycker jag det är riktigt ''No life'', det är vid den åldern man går till fester och ger brudar och inte stannar hemma och spelar pokemon. Detta tycker jag, vill inte kritisera någon jag bara säger vad jag tycker. :cool: Jag tycker inte att det är något fel med det att spela pokemon. Jag gillar inte att festa har aldrig gjort det. Redigerat 3 Januari 2007 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Nej heller! Ofta att pokemon skulle vara barnsligt! Det är som alla andra spelen, exempel vis, vad ska vi säga? Kanske, Zelda spelen, och ja, det är precis som alla andra spel, tycker jag. Så jag tycker inte att det är något fel vid det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Nej heller! Ofta att pokemon skulle vara barnsligt! Det är som alla andra spelen, exempel vis, vad ska vi säga? Kanske, Zelda spelen, och ja, det är precis som alla andra spel, tycker jag. Så jag tycker inte att det är något fel vid det. Ja gåller med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Alvarligt nu, 12 år, nej man är absolut inte barnslig eller mobbad, men om man är 17 och uppåt så tycker jag det är riktigt ''No life'', det är vid den åldern man går till fester och ger brudar och inte stannar hemma och spelar pokemon. Detta tycker jag, vill inte kritisera någon jag bara säger vad jag tycker. :cool: x''D skrattade som f*n när jag läste ditt inlägg xD 17+ har en egen åldersgrupp i tävlandet också ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Alvarligt nu, 12 år, nej man är absolut inte barnslig eller mobbad, men om man är 17 och uppåt så tycker jag det är riktigt ''No life'', det är vid den åldern man går till fester och ger brudar och inte stannar hemma och spelar pokemon. Detta tycker jag, vill inte kritisera någon jag bara säger vad jag tycker. :cool: Vad är det som är roligt med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 fattar inte det hlr, ser inget fel med att man spelar pokemon vid exempel 20 års ålder, men de som itne spelar det klassar det som barnsligt eftersom att de kanske spelade det när de var små... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 fattar inte det hlr, ser inget fel med att man spelar pokemon vid exempel 20 års ålder, men de som itne spelar det klassar det som barnsligt eftersom att de kanske spelade det när de var små... :) Ja det kan ju hända att det är så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Alla har olika intressen åldern spelar ingen roll, klart att det inte är på ngt sätt löjligt att spela Pokemon om man är +12. Själv tycker jag det kan vara kul någon gång ibland när jag inte har ngt annat för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg