Gäst Youx Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 jag typcker om den men jag tycker man ska kunna välja mellan olika skin det har man kunnat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? tryck CTRL + F5 så tvingar du fram en reload. Troligen så har inte din dator hängt med på uppdateringen riktigt. Annars kan du tömma temporära internetfiler och sånt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? Testa att tömma din cache så ska det nog funka ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Asså det är fett nice, härlig design. Dock lite jobbigt med underline på alla länkar ; Vem hatar inte underline, fast frågan är om det inte är värre för de nya användarna som inte hittar länkarna annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Snyggt jobbat Admin! Känns mycket hemtrevligare nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det verkar som att skinet funkar bättre i Internet Explorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken? puh! jag hade samma fel, provade i IE & då funkade det men nu går det bra i FF efter att jag har ränsat cachen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det verkar som att skinet funkar bättre i Internet Explorer? Den bör fungera lika bra i båda. Det gör den för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag tycker att den nya designen är helt okej, klart bättre än den gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Nej , denna design gillade ej jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Pcplayer: Vore bättre om du skrev vad du inte gillade etc, att skriva "Den gillar jag inte" ger ju ingen feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 snygg design :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.