Kamikazee Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 warrior dom är bra MEN det bror på gearen den du har min warrior är 60 och är commander och är elf warrior ...... och när du ska qusta så tycker jag att du ska vara fury men när du pvpar så tycker jag att du ska vara arms .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 och när du raidar/gör instances ska man ha protection :P warriors kommer inte att bli nerfade, alla klasser kommer att bli "bättre" dock kommer kanske vissa klasser få en större boost... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nja jag har hört att warrior ska få 100 mer attack power eller nått ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 o.O du skämtar! ... ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) o.O du skämtar! ... ? Nepp, det gör han inte... det är sant =) =) =) Redigerat 5 Januari 2007 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag är också arms dps warrior men jag är typ alltid den som ersätter OT/MT... Och jag tycker arms funkar bra på tanking, jag tankade garr och sulfuron en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 DonKen , Vad använder du för vapen när du tankar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 o.O du skämtar! ... ? ... närmaste jag kommer är att man kan skaffa +10% AP när man är i berserker stance.. vilket bara Fury warriors får.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 DonKen , Vad använder du för vapen när du tankar? Tankar inte så ofta, bara när vår OT eller third tank inte är med. Annars använder jag Axe Of Deepwouds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) ok :) Men dom filmerna Kaktuskillen visar ..... Det finns säkert 100 mer såna filmer när t.ex. rogues och mage blir ägda.. EDIt: Den warriors på filmen mot en ShadowPriest , Warriors van ju nästan priesten hadde typ 200 hp kvar i början. Redigerat 7 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Nossload: Era rogues måste vara sämst på servern om dom har lägre dps än en warrior... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Shacti , En fury warrior kan i vissa sällsynta fall ha mer Dps än en rogue. :D fast oftast har rogues mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg