killlen78 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tycker att det är helt ok att gråta.Men tex min kompis började gråta får att han dog på runescape eller att han fick skäl av fröcken. Man ska inte va överkänslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 LOL BÖRJADE GRINA FÖR ATT HAN DOOG PÅ RUNESCPAE! Förlåt men jag måste bara säga..............................TÖNTIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 LOL BÖRJADE GRINA FÖR ATT HAN DOOG PÅ RUNESCPAE! Förlåt men jag måste bara säga..............................TÖNTIG! Ja det är att överreagera :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 lol kan knappt sluta skratta :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Helt okej att gråta om man har en bra anledning. Inte en skumgummiboll i skallen. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) en som går i min klass börja grina bara man petar på honom HAHAAHAHA.. men det är ok att gråta bara man inte gör det för en liten skumgummi boll Redigerat 14 Februari 2007 av colalover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) det ärr jete töntigtt åå grota :student: :gitarr: Vad är det för slags fråga? Det är våran natur att gråta. Redigerat 15 Februari 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 det är okej att visa sina känslor genom att gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag tycker det är emo att gråta. skämt åsido, gråta är väll naturligt.. man kan ju ha fått en käft smäll eller bara sörjer en släkting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Ja som jag nog sagt 7 gånger nu, om du får en fet käft smäll och 5-10 tänder flyger ut eller nån släkting där, GRÅT FÖR f*n! men om det nu handlar om att man dör på runescape eller får en skumgummiboll i ansiktet, då vette f*n, då är det töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jag tycker det är OK att gråta. Men tycker inte alls om det när jag själv kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jag tycker det är töntigt ibland när nån slår sej eller ramlar typ fast inte var nåt. Typ att dom springer o ramlar, eller får en basketboll i huvudet. Det är förfan barnsligt -.-' Annars är det inte töntigt att gråta. om det är en HÅRT pumpad boll och man kastar allt vad man kan på en så är det inge fel , fast det är ju inte så ofta man gör så :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.