WASD Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Funkar det på wow med??:) nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 funkar det till habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 nej habbo e patchat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 ok :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: <jag men engelska habbo funkar det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Nej det funkar inte på något habbo alla habbo e patchade Vfr är inte tråden klistrad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 dåligt titta på http://youtube.com :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Varför kan man inte ha kvar sakerna? Skulle vara skitball annars! :( Finns det något sätt att behålla dom? Det är inte synd att sakerna försvinner, hade de varit kvar hade ingen spelat Runescape. Dock skulle det inte påverka Habbo särskilt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ch3ts Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 VETT DU NÅNSTANS JAG KAN SKAFFA ARTMONEY SOM INTE HAR NÅN SCAMM SOM HMM SÅN HÄR KEYBORD SAK SOM ER DIT LÖSEN ELLER EN MASSA VIRUS DÄRFÖR ATT JAG SKULLE GÄRNA VILLA HA TT SÅNT HÄR GREJS :cool: :blink: : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Nej det funkar inte på något habbo alla habbo e patchade Vfr är inte tråden klistrad :( Därför att den suger. Artmoney fungerar inte på något jevla onlinespel. Ni kanske kan se pengarna på spelet, men ni kan inte använda dom. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Asso lilberra du suger med såna kommentarer... yoadee lägger grunden för att folk ska lära sig vad ''memory editing'' är och kan sedan lära sig använda cheat engine(som är mycket bättre) och artmoney o andra memory editors fungerar till skit många spel ,typ stick arena , robotkampen , flera highscore spel , adventure quest osv... och skulle du kunna förklara i ett PM och inte en reply hur du tänkte när du kom fram till den slutsatsen(att guiden suger) t.ex vilka FAKTA använde du? har du ens försökt? tack för din tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 f*n vad bra era Runescape gubbar in är i 28-29 blä! :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Är det så många som har tålamod att lära sig använda Cheat Engine och dylikt? Tog mig faktiskt en kvart innan jag hade upptäckt programmets alla funktioner. Säger som alla andra, för att jag vet. Försök inte ens "hacka" runescape eller något stort onlinespel (jag tycker inte att habbo räknas till spel). Det är inte en femåring som har programmerat spelen. Måhända att Blip kaske skapades av en femåring, men det är en helt annan sak. Redigerat 27 Februari 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.