Dark Link Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Hoppas det till Wii (om det kommer) blir lika bra eller bättre än TP. TP var roligt jättelänge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall. Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall. Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil. PH kommer utspela sig efter WW och karaktärer därifrån kommer vara med så det är inte helt omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall. Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil. Det är i såna här stunder jag önskar jag hade en Ds :( Det finns ju massor av grymma spel man går miste om ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 två saker: 1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?! 2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2profsset Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 är det nån som kör zelda minish cap därför att jag har fasnat i sista banan dark hyrule castle :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 två saker: 1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?! 2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds gamla nyheter.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag läste en sida förr att dom skulle börja sluta att tillverka Gc och GC spel. Så jag tror inte det kommer några mer Zelda spel till GC. fast inte vet jag det kanske inte var sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Ja det är sant. Wii har ju kommit nu så värför skulle dem fortsätta med GC? Så har det varit förut och så är det nu också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YumiChaan Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag ska köpa en GC, men jag är inte söker på Wind Maker. Den verkar ganska "fjantig" <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Kommer det Något till Game Boy Advance då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Zeldaspelen har spårat ut, tyvärr kommer det ett till, hoppas de slutar med serien innan det bara blir skit av det hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg