Hoppa till innehåll

Zelda Spelen

twilight

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall.

Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Det klart det kommer till Wii (eller en framtida Nintendo-konsol). Hursomhelst så kommer det inte till Gamecube i alla fall.

Och Phantom Hourglass kanske är en uppföljare till Windwaker, vem vet? Det har ju i alla fall samma grafiska stil.

PH kommer utspela sig efter WW och karaktärer därifrån kommer vara med så det är inte helt omöjligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är i såna här stunder jag önskar jag hade en Ds :(

Det finns ju massor av grymma spel man går miste om ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst pokemaster1

två saker:

1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?!

2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst Szellerie

två saker:

1. phantom hourglass är uppföljare till ww, men man får gå med stylusen, rita på kartor med stylusen(hehe), och så är NAVI med!?!?!?!

2. nintendo har SAGT att tp var det sista till gc, och jag har hört att ph är det sista till ds

gamla nyheter....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...