Dolphin Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag gillar den nya uppdelningen, den känns mycket mer organiserad och praktisk i ren allmänhet. En stor förbättring, denna sida blir bara bättre och ännu bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Det ser bra ut men det kommer nog att ta ett tag att vänja sig vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Lika bra enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Har lite svårt att vänja mig... men visst... Stör mig på att man inte längre kan fälla ihop de konsollforum som man inte är intresserad av utan att samtidigt dölja hälften av alla andra forum. Men visst, det blir en ganska lång förstasida annars. Redigerat 10 Januari 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Vet inte riktigt vad ja tycker ... Man får väll vänja sig helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) snyggt gjort, men jag tycker ändå det behövs ett kh1/2 forum. Redigerat 10 Januari 2007 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 En fråga bara :) Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 En fråga bara :) Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.- I Övriga konsoler kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 En fråga bara :) Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.- I de vanliga spelkonsoll/system forumen, precis som innan. Skall du posta till ett PS3 spel eller en annan konsoll som inte finns så skall det postas i Övriga konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 det kanske kan vara bra med subforum i spelsubforumen så man ser till vilken konsoll? skriver man ett inlägg om att man vill ha hjälp med t.ex zelda till nintendo 64 så kanske nån svarar rätt men till fel konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Gillade mera som de var förut.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 det kanske kan vara bra med subforum i spelsubforumen så man ser till vilken konsoll? skriver man ett inlägg om att man vill ha hjälp med t.ex zelda till nintendo 64 så kanske nån svarar rätt men till fel konsoll? Är det samma spel men till olika konsoll så är ju svaret det samma ;) Möjligtvis kan fuskkoder skilja sig, men då får man ju skriva i inlägget eller rubriken vilken konsoll man avser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.