Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Om man nu av någon outgrundlig anledning vill låtsas vara sjuk så är det ju bara att hitta på något som ingen kan säga emot. Ingen kan säga att du inte har ont i huvudet, men någon annan kan ganska enkelt ta reda på om du har feber eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Flour finns väl i alla (?) tandkrämer, och det är ju giftigt.Jag har använt den här flour-fria tandkräm i ungefär 2 år tror jag http://shop.weleda.se/templates/product.as...mp;GroupGuid=10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Om man nu av någon outgrundlig anledning vill låtsas vara sjuk så är det ju bara att hitta på något som ingen kan säga emot. Ingen kan säga att du inte har ont i huvudet, men någon annan kan ganska enkelt ta reda på om du har feber eller inte.Det håller inte i längden. Men jag har slutat med "låtsas vara sjuk"-skiten, bra om jag missar så lite som möjligt av skolan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag har använt den här flour-fria tandkräm i ungefär 2 år tror jag http://shop.weleda.se/templates/product.as...mp;GroupGuid=10 Varför? Det håller inte i längden. Men jag har slutat med "låtsas vara sjuk"-skiten, bra om jag missar så lite som möjligt av skolan. :)Ja, det är klart. Att låtsas bara sjuk är ju bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Varför?Jag var väl paranoid mot flour för länge sen och har fortsatt använda den helt enkelt. Jag har heller aldrig gillat smaken av vanlig tandkräm men denna är snarare go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Jag var väl paranoid mot flour för länge sen och har fortsatt använda den helt enkelt. Jag har heller aldrig gillat smaken av vanlig tandkräm men denna är snarare go.Den största fördelen (enligt mig) med den tandkrämen WASD använder (som även jag använde under ungefär ett år) är att man inte får den sura eftersmaken vilket betyder att man direkt efteråt kan halsa apelsinjuice eller trycka i sig vindruvor. Redigerat 29 Juni 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 (redigerat) Hah, jag gör också sånna grejer för skolan, fast säljer de inte.. Kanske borde börja.. Lättaste är att ta ett par piller som går att plocka isär, tömma dom på innehållet och ersätta det med kräksirap, som man kan köpa på apoteket. 3 tabletter i ipren-storlek, tugga isär de och svälj och du spyr ;) Sen kan man ta 4 eller 5 för varierande effekt, men du fixar det nog! :lol: Redigerat 10 Juli 2012 av unknown12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Den största fördelen (enligt mig) med den tandkrämen WASD använder (som även jag använde under ungefär ett år) är att man inte får den sura eftersmaken vilket betyder att man direkt efteråt kan halsa apelsinjuice eller trycka i sig vindruvor.Kanske det, men att hälla i sig juice och grejer precis efter man har borstat tänderna verkar ju lite dumt... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Kanske det, men att hälla i sig juice och grejer precis efter man har borstat tänderna verkar ju lite dumt... :PHåller med.Man stökar väl inte ner rummet direkt efter att man precis städat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.