Hoppa till innehåll

Saker Som Man


Gäst alan.shalaji
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 år senare...

Redbull med lite alkohol. OBS! Den blandningen är känd för att man dryckit för mycket och dött! Fungerar med andra drycker som innehåller taurin och kofein =)

 

*lycka till*

 

Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m

 

stuppiddd

ps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m

 

stuppiddd

ps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :P

Ingen risk han skriver tillbaka, inlägget är nästan fem år gammalt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enkelt, häll i lite emetikum som finns att köpa på apoteket.

 

Emetikum är "kräkmedel" som framkallar kräkningar vid förtäring. Apoteket säljer kräksirap i 60 ml förpakningar. Gissar på att dosering står på förpakningen. Troligen receptfritt.

http://www.apoteket.se/privatpersoner/rado...px?Varuid=30095

 

Fy fan vad den som dricker det kommer att må illa!

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han såg väl inte att det var ifrån 2007 antagligen.

 

OnT: Ät nånting som du inte tycker om, du lär du nog spy.

Obvious is Obviously

 

Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor.

 

Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Obvious is Obviously

 

Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor.

 

Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid.

Coola killen 2011. Akta er, han har stake.

Kan mod låsa den tråd nu? Tack och tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...