Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v. Seriösa svar tack. PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm. Huh? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v. Seriösa svar tack. PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v. Seriösa svar tack. PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm. Ahaa. :lol: Det var det du menade. Men som sagt man lär sig av sina misstag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Kan inte dina kompisar bara köra ner fingrarna i halsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 leta rätt på något som ser oätligt i skogen annars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ät mycket Harsyra så får ni ont i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Men jag tror inte att direkt... Att det var inte bara kräkningar han ville få fram.. Det var nog bara vad som hälst som man kan få in i en flaska eller nåt och som gör så att man missar någon lektion eller hela skolan.. Så att han kan tjäna pengar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Men jag tror inte att direkt... Att det var inte bara kräkningar han ville få fram.. Det var nog bara vad som hälst som man kan få in i en flaska eller nåt och som gör så att man missar någon lektion eller hela skolan.. Så att han kan tjäna pengar :) Precis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag tror att man spyr om man dricker lite t-röd. Vet dock inte om det är farligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Hah, jag har hört att man får feber av för mycket tandkräm. Tryck i dig en tub vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag tror att man spyr om man dricker lite t-röd. Vet dock inte om det är farligt... Att dricka lättantända ämnen kanske inte är det smartaste som finns.Jag tror inte att det ska smaka så äckligt, inte om man inte vill sälja skit till sina kompisar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Gnid in dig med brännässlor så får du utslag. Är det till för skolkning? Gå till skolan för f*n skaffa er en utbildning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.