Escain Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Coola ner. Det är bara en tumregel. För att dö måste du typ äta upp minst en hel tub tandkräm. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Råa ägg blandat med bakpulver eller nåt sånt. Det spyr man av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Collectedcow Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Redbull med lite alkohol. OBS! Den blandningen är känd för att man dryckit för mycket och dött! Fungerar med andra drycker som innehåller taurin och kofein =) *lycka till* Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m stuppidddps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Om du kunde nåt om änmet så skulle du veta att det inte är dödligt att dricka taurin och alkohol på samma gång! Taurin är ett ämne som nästan alla djur tillverkar i sin kropp och det ämnet renar lever m.m stuppidddps. innan du skriver tillbaka vilken nörd jag är så tog jag reda på detta för att jag vill inte sleva i mig nåt (monster) jag inte vet vad det är. :PIngen risk han skriver tillbaka, inlägget är nästan fem år gammalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Enkelt, häll i lite emetikum som finns att köpa på apoteket. Emetikum är "kräkmedel" som framkallar kräkningar vid förtäring. Apoteket säljer kräksirap i 60 ml förpakningar. Gissar på att dosering står på förpakningen. Troligen receptfritt. http://www.apoteket.se/privatpersoner/rado...px?Varuid=30095 Fy fan vad den som dricker det kommer att må illa! Redigerat 11 November 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Ingen risk han skriver tillbaka, inlägget är nästan fem år gammalt..Han såg väl inte att det var ifrån 2007 antagligen. OnT: Ät nånting som du inte tycker om, du lär du nog spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Han såg väl inte att det var ifrån 2007 antagligen. OnT: Ät nånting som du inte tycker om, du lär du nog spy.Obvious is Obviously Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor. Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Obvious is Obviously Tror ärligt talat att Trådskaparens vänner har blivit så gamla och förståndiga att de insett att man ska stå för vad man gör och att låtsas vara sjuk bara är ett spel för råttor. Vi som har lite stake kan gå till läraren och säga att man inte är intresserad av att ta del av den kunskap läraren lär ut under lektionstid.Coola killen 2011. Akta er, han har stake.Kan mod låsa den tråd nu? Tack och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Coola killen 2011. Akta er, han har stake.Kan mod låsa den tråd nu? Tack och tackHellre det än vara någon pussy som råkar vara 'sjuk' under alla prov etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Haha, Sveriges ungdom alltså. Det går verkligen utför :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Haha, Sveriges ungdom alltså. Det går verkligen utför :(Det är bara att luta sig tillbaka och bevittna spektaklet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Jepp, tragiskt med folk som tar ansvar för sin utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.