KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 45 sekunders spärren borde tas bort. Iallafall i Gruppforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jag tycker att det kanske borde kosta 400/500 FM att göra quiz/topplista utan VIP. Men, jag kan inte klaga, jag gillar fortfarande nyheterna. Nu blir det fler quiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Varför ska man köpa Fuskavip om man redan kan få allt fuskavip erbjuder gratis numera? Varför i huvudtaget betala för luft i ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Varför ska man köpa Fuskavip om man redan kan få allt fuskavip erbjuder gratis numera? För att man ska ha tillgång till extra funktioner, samt att du stödjer sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Ja, äntligen blir det mer för oss som valt att inte betala! Nu kan vi leva med ännu mer förmåner till sommaren 2007! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag skulle hellre föredragit att alla kunde göra omröstningar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m0z Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Kan man få Gratis VIP i PA eller PA Dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Kan man få Gratis VIP i PA eller PA Dollar? Det står inget om det på sidan, så mycket kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bra! nu Kan jag göra en Quiz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.