Hajen Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 WoW pwns PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 klart man köper det. WOW SUGER!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Klart ja ska!!! Redan bokat!! ååså ska den kosta mellan 6000 åå binte 7000!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 klart man köper det. WOW SUGER!! :evil: mmm det är just det, PS3 är så dåligt så att till och med WoW äger det :lol: Jag vet inte varför men jag hatar bara PS3 av någon anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Har väl funderat på att köpa det, men både prismässigt och det faktum att en dator ger mer frihet så säger jag nog nej. Skulle vara om jag vann en massa cash isånnafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Självklart ska jag köpa det. Köper det mäst för att få spela GTA: IV och kommande serier och dels för att jag älskar Playstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1mike20 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag köpte ett playstation 2 för typ 1 år sedan så playstation 3 köper jag nog ett år innan 4:an komer ut =) om det kommer nån d.v.s=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 klart man köper det. WOW SUGER!! :evil: Vad har WoW med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg