123spill Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 19 åring. Ja många tjejer är ju typ intresserade i äldre killar... Iaf vad jag tror. Men ja du kan ju fråga henne om hon verkligen gillar dig och om hon kanske vill vara tillsamans. Om inte så fortsätt vara snäll... :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Har en idé. Om jag väntar några månader, och lär känna henne ännu bättre så vi blir bättre kompisar. Så ser jag hur jag gör då... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Kan vara smart. Även om tjejen kan skaffa en annan kille så... Det är iaf större chans att du blir tillsamans med henne om du känner henne bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Enligt mig borde du inte vara "clownen" aka. "den roliga killen", visst det kan vara roligt.. men är du sån hela tiden blir det töntigt i längden. Att skämta om att bli tillsammans är kanske inte det bästa, du vet ju faktiskt inte om hon har känslor för dig eller inte. Om hon har känslor för dig kanske skämten får henne att tappa intresset. Gå rakt på sak, för f*n! Dissar hon dig först så stöter du på hennes bästa polare, då får hon be som f*n. :D *player* Raka puckar, raka puckar. Vad är det du helst vill, kärlek eller vänskap? Du sa själv tidigare att du känner att det "inte räcker". Känner du fortfarande så? Isåfall kan du sätta din vänskap på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Alltså det är nog ingen bra idé med att vänta sålänge... Ärlighet vara längst och det ska man köra på. Om du väntar för länge så kommer hon antagligen att vända sig somewhere else.... Om hon säger nej så kommer hon inte att dissa dig totalt och inte prata med dig. Hon kanske säger nej men tänker mer på det senare och kanske känner att det finns dolda känslor för dig ändå ;) Om man inte testar så vet man inte... Bli inte en sådan person som sitter om ett par år och undrar hur saker och ting kunde ha blivit om du hade sagt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Alltså det är nog ingen bra idé med att vänta sålänge... Ärlighet vara längst och det ska man köra på. Om du väntar för länge så kommer hon antagligen att vända sig somewhere else.... Om hon säger nej så kommer hon inte att dissa dig totalt och inte prata med dig. Hon kanske säger nej men tänker mer på det senare och kanske känner att det finns dolda känslor för dig ändå ;) Om man inte testar så vet man inte... Bli inte en sådan person som sitter om ett par år och undrar hur saker och ting kunde ha blivit om du hade sagt något. Nej, iförsig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 (redigerat) Tycker också att du måste köra på hursomhelst. Sjukt jobbigt med tjejer som bara vill ha killar som är 5 år äldre, jag vet, men det blir ju inte bättre av om man inte gör något utan istället låter alla andra ragga på henne (nittonåringar exempelvis)... Men om hon har nittonåringen på G så är det frågan om du inte borde vänta och se om det svalnar lite, men sedan borde du verkligen berätta vad du känner egentligen. Det bästa är ju om hon blir sur/ledsen på nittonåringen så kan ju du vara där och trösta lite, för att sedan ta över efter honom. :) Lycka till! Edit: Kom ihåg; Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke! Redigerat 30 Januari 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Problemet är att hon är "tjejen". Ni vet tjejen som alla gillar, och tjejen som kan få vem som helst. Och det gör det ju inte lättare, sen håller jag med till fullo om vad vissa av er säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Skriv en lapp till henne lägg ner den i hennes skåp/Bänk i skolan Skriv inte ditt namn!!om du får Nej så säj att du inte har laggt den där!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Smart! Hur tror du hon vet till vem hon ska lämna lappen till? Eller ens vem som frågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 (redigerat) Pröva med att gå till stan, badhallen, bion, någon resturnag och efter ett tag kan du ju alltid fråga, men om hon svarar nej kan du ju alltid fråga om hon vill vara en bra kompis jala fall "Freiends for life?" Redigerat 31 Januari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Pröva med att gå till stan, badhallen, bion, någon resturnag och efter ett tag kan du ju alltid fråga, men om hon svarar nej kan du ju alltid fråga om hon vill vara en bra kompis jala fall "Freiends for life?" Jo men chansen är att om jag frågar om hon vill hitta på nåt så säger hon bara "Inte med dig iaf" och så är allt förstört. Det ska vara som en kompis gest liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.