Hoppa till innehåll

Allvarligt Kärleks Problem


Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om hon har pojkvän spelar väll ingen roll, bara svårare då ju ;: Men akta dej från att avakta för mycket. det kan gå åt h*lv*te då! för om hon verkligen gillar dej på det sätet och inte vågar göra nått, kanske hon ger upp och skaffar annan, tappar intreset osv.

 

Men om du nu frågar eller något liknande så ska det ej spela någon roll vad hon svarar, om hon är en riktig vän så borde inte hon dissa dej!

Sen tillfälet du ska fråga måste ju vara mycket anpasat efter henne, jag menar om hon gillar romantiska saker eller så. Isåfall typ, tända ljus, skriv en dikt, ge rosor o lite så!

 

Om du är feg så, skit samma om du är feg! aldrig telefon, sms, msn, lapp, eller så! det är bara illa! men om du är riktigt feg så är det skriv en kärleksförklaring till henne och skicka den med rosor! men som sagt de e bara om du verkligen inte vågar säga nått till henne mellan 4 ögon!

 

Tills de v¨gar / har betämt dej, försök vara mer alvarlig, sluta vara "the funny guy" iaf så mycket! försök ge henne komplimanger osv. försök komma närmare henne vad ni än gör, stråla verkligen upp mot henne :)

 

Hmm, det va nog allt ja kom på :P men som sagt låt inget stoppa dej!! hoppas det ja skriver hjälper på nått sätt B) Lycka till med kärlekeN!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, själv skulle jag aldrig tagit råd från nån som knappt kan stava sitt eget namn men ziz90 har faktiskt en del poäng. Pojkvän? So what?! Låt mig dra det såhär; Du gillar en tjej väldigt mycket men kan inte berätta. Samtidigt är en annan ganska snygg tjej öppet kär i dig. Så om det är ungefär samma sak med tjejer så................ Det finns en chans att hon gillar dig men är med någon annan helt enkelt för att han var före.

(Jag är just nu på min fjärde flaska Pepsi, och jag + koffein är ingen vidare blandning så ni får ursäkta om jag svamlar. Säger man svamlar när det gäller text?).

 

Men sen måste jag motsäga det faktum att skriv inte dikt eller nåt sånt skit, såvidare ni inte går i lågstadiet eller nåt sånt... Dikt = Töntigt, såvidare ni inte är förälskade i en medlem i dramaklubben :P Skoja bara. Men allvarligt, tänk er om någon kom fram till er och börja läsa upp en dikt.

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

- Då tackar den koffeinberusade kärleksdoktorn för sig. Vi är strax tillbaka med mer kärleksbabbel efter pausen.

*REKLAM*

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, själv skulle jag aldrig tagit råd från nån som knappt kan stava sitt eget namn men ziz90 har faktiskt en del poäng. Pojkvän? So what?! Låt mig dra det såhär; Du gillar en tjej väldigt mycket men kan inte berätta. Samtidigt är en annan ganska snygg tjej öppet kär i dig. Så om det är ungefär samma sak med tjejer så................ Det finns en chans att hon gillar dig men är med någon annan helt enkelt för att han var före.

(Jag är just nu på min fjärde flaska Pepsi, och jag + koffein är ingen vidare blandning så ni får ursäkta om jag svamlar. Säger man svamlar när det gäller text?).

 

Men sen måste jag motsäga det faktum att skriv inte dikt eller nåt sånt skit, såvidare ni inte går i lågstadiet eller nåt sånt... Dikt = Töntigt, såvidare ni inte är förälskade i en medlem i dramaklubben :P Skoja bara. Men allvarligt, tänk er om någon kom fram till er och börja läsa upp en dikt.

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

- Då tackar den koffeinberusade kärleksdoktorn för sig. Vi är strax tillbaka med mer kärleksbabbel efter pausen.

*REKLAM*

 

 

Okkeeeeej mega? :S för det första.. vadå stava sitt eget namn? :S

 

aja, iallafall så ycker ja du ska läsa mitt inlägg igen? för du borde läsa hela inlägg innan du kriteserar^^ för det står OM hon GILLAR romantiska saker.... och om hon gör det o han e bra på skriva faller hon, har testat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju rent av idiotiskt att förklara sina känslor för en tjej direkt genom te.x. en dikt eller liknande. Det går väl bra som romantisk överaskning om ni redan är tillsammans men annars ska ni nog överväga saken. Och självklart kommer jag med ett bra exempel:

 

 

Tänk er att ni är någonstans och så kommer en tjej fram till er (den tjej ni är allra minst attraherad av) och börjar läsa en kärleksdikt. Det blir ju urlöjligt så mitt tips är att ni först tar reda på hur er "älskade" faktiskt känner innan ni börjar med kärlekstramset.

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en sak här nu till er som säger att han ska sluta vara "The funny guy", de e inte så jeffla lätt! man kan liksom inte bara tänka"ne, nu ska ja sluta va lustigkurren", de går bara inte att göra de! Försök själva bara ändra p eran personligthet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara en sak här nu till er som säger att han ska sluta vara "The funny guy", de e inte så jeffla lätt! man kan liksom inte bara tänka"ne, nu ska ja sluta va lustigkurren", de går bara inte att göra de! Försök själva bara ändra p eran personligthet!

 

Kanske mindre rolig i hennes närvaro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...