Zantera Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Man alltid fråga så här .. "Gillar du meei?" Jo :) Problemet är att hon har kille :( Får väl nöja mig med att vara vän med henne tills vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Hon dumpar killen förr elelr senare ta chansen och fråga henne om hon gillar dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 när hon/han dumpar denandre så var hennes vän ! och då menar jag verkligen vän. stötta henne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 när hon/han dumpar denandre så var hennes vän ! och då menar jag verkligen vän. stötta henne ! Mm, det tänker jag vara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Man alltid fråga så här .. "Gillar du meei?" Men asså du kan ändå fråga "gillar du meei ?" för att hon kanske gillar deei men du inte vet om det ... Ett förslag testa .. Det gjorde jag och nu har jag värdens finaste tjej ... (enligt meei.) Jag sa så här ... "Är du tsm me någon?" Jag... Och svarade "jaa vadårå?" Hon.. "Bara undrade , men gillar du meei ?" Jag... Du kan ju alltid försöka .. Lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 lägg inte in en stöt så nära sen när hon dumpat eller blivir dumpad utan vänta ett litet tag cirkus 2-4 veckor ilr nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 när hon/han dumpar denandre så var hennes vän ! och då menar jag verkligen vän. stötta henne ! du jag hade precis samma situation i sommras, tjejen jag var kär i sen 2 år fick pjkvän, vet du vad som kom ut av det ? jag kom över henne :), och när hon för nårra veckor sen dumpade sin kille märkte jag att jag inte var de minsta intresserad !, så du måste sluta tänka henne som kärlek, utan bara som vän :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Lägg ett dussin rosor och ett kort i hennes brevlåda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Lägg ett dussin rosor och ett kort i hennes brevlåda! Lite misstänkt kanske, men ändå bra... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du skulle kunna fråga om ni vill göra något någon kväll , t.ex att gå på bio elelr något sånt ... Då märker nog hon att du gillar henne . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du skulle kunna fråga om ni vill göra något någon kväll , t.ex att gå på bio elelr något sånt ... Då märker nog hon att du gillar henne . :) Ja,men det pinsamma är att om personen inte gillar en.Då lär man ju bli utskrattad av hela sin klass när hon väl berättat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du skulle kunna fråga om ni vill göra något någon kväll , t.ex att gå på bio elelr något sånt ... Då märker nog hon att du gillar henne . :) Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.