Hoppa till innehåll

Hur Säger Man...


Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Du ska köpa gåvor över 2000(rosor,parfym från nått land,smycken)sen ska du gå fram till´na och säga ''Jag älskar dig'' du när hon inser hur mkt du har spenderat på henne så blir hon tvungen att säga nått positivt tillbaka. :P

 

Om du inte gillar den metoden e det väll bara gå fram med en ros(röd ska den vara också)och säga ''Jag älskar dig''.Inte framför hennes kompisar någonstans där det är inte lika mkt folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Nej, det är nästan mostsatsen till vad man ska göra.

Visst går det bra att skämma ut sin flickvän eller så med rosor och skit men du går inte fram till en tjej som är helt omedveten om dina känslor och ger henne sånt.

 

Grejen är ju just chockmomentet, man kan inte bara slänga fram en sån grej, så först krävs det att du får henne att fatta att du gillar henne.

 

Gör i ordning: Ge henne blickar, le åt henne, avsluta konv. på msn med te.x. puss eller liknande (om du inte redan gör detta). Det borde ge en slags "närhet" och hon borde vid ett eller annat tillfälle fått tanken att du kanske gillar henne, vilket gör det till en mindre chock när du säger nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nej,  det är nästan mostsatsen till vad man ska göra.

Visst går det bra att skämma ut sin flickvän eller så med rosor och skit men du går inte fram till en tjej som är helt omedveten om dina känslor och ger henne sånt.

 

Grejen är ju just chockmomentet, man kan inte bara slänga fram en sån grej, så först krävs det att du får henne att fatta att du gillar henne.

 

Gör i ordning: Ge henne blickar, le åt henne, avsluta konv. på msn med te.x. puss eller liknande (om du inte redan gör detta). Det borde ge en slags "närhet" och hon borde vid ett eller annat tillfälle fått tanken att du kanske gillar henne, vilket gör det till en mindre chock när du säger nåt.

 

Att säga jag älskar dig innan första kyssen känns kanske lite fånigt <_< .. ja men man gör nog det ändå för ofta leder ett sådant uttalande förhoppningsvis till första kyssen. Så lär känna personen och det är oxå bra att lära känna hennes kompisar. Så visa vem du är och öppna dig..känns det bra och ögonkontakten och kemin stämmer..ja då är det ju bara att skaffa sig ett bra läge. Var ensam med personen och ta mod till dig och få ögonkontakt och sedan le lite smått och kärleksfullt, berätta gärna oxå värför du gillar henne. Få henne att känna sig omtyckt och äslskad. Ta sedan en paus och och ge henne chansen att uttrycka sina känslor(men förhoppningsvis skulle hon givit dig ett eko när du sa att du älskade henne) tycker inte hon likadant så fortsätter ni säkert att vara kompisar ocg det är inte fy skam! :)

 

MEN!! framför allt va bara dig själv och räcker inte det så är det ju inget att göra åt den saken

Redigerat av Phille_17
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en tjej på gång, och vi är bra vänner och jag brukar avsluta mina msn konservationer med puss, och har till och med maserat hennes ben (!) . Men vet ändå inte ifall hon gillar mig, jag har ganska hård konkurans om ni fattar. Hon kanske har blivit bortskämd över det faktumet :o ! Min kusin sa att det syntes jätte väl att jag gilla henne men har inte fått några vinkar (?) från henne dirket (eller inte vad jag märkt) . Min kusin säger att hon pratar mycket om mig (min kusin och tjejen jag har på gång är kompisar, det var genom min kusin jag träffa henne) men jag tror att hon gör det med alla, genom att hon har samma stil som en tjej i min klass och hon är inte kär i nån när hon uppför sig så. Ska kanske till henne v.15 och jag undrar vad jag kan göra för nått. Tacksamm för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...