MORAD Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Varför är det så svårt att sejja det till t.ex en tjej man gillar rakt ut?? Jag gillar en tjej men klarar inte att sejja det rakt ut till henne och det är lättare via sms och via msn (nästan inget svårt alls) man vill inte förstöra vänskapen eller att inte hon mobbar dig för eller nåt sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Det är ett problem för många: Man vågar helt enkelt inte se henne i ögonen eller ens prata med henne ( förutom på msn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Det är ett problem för många: Man vågar helt enkelt inte se henne i ögonen eller ens prata med henne ( förutom på msn ) Kunde inte ha sagt det bättre, exakt så är det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Sv¨årt mmm tja det e det men inte om man säjer det i nått språk hon ite kan :evil: ja, men säg du till henne om du vill det, men de verkar som du inte känner henne så bra, för då hade de inte varit ngra problem att säga det, inte för mig iaf. och om man säger det så : jag älskar dig, vad händer sen ? vill du verkligen bli dissad så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Ska säga att gillar en tjej v.15 (längtar :wub: !!) Måste tänka ut nått bra sätt, eller så kan ni säga nått bra tips?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandberg93 Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) om man har en kille i ens klass och inte våga fråga chans för att man är rädd för att det ska läka ut till alla i skolan vad ska man göra?? Redigerat 13 April 2007 av Sandberg93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jag har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det är lätt.. Min flickvän säger det 153 gånger om dagen :/ lykos ni som har en flick/pojkvän.JAG VILL HA EN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) haha, det är överskattat link, och det är faktiskt inte alls svårt att säga "jag älskar dig", jag har jättelätt för det. även om jag inte har flickvän Redigerat 27 Juli 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 i alla fall jag e tjejtjusare så det e enkelt att säga jag älskar dig!! knep: dina ögon är som dyamanter jag har i alla fall en flickvän eller hur jag får 10 pussar om dagen och 3-10st :) :) :) sms om dagen Ett till knep är att stava rätt till diamanter >: ) Har ingen FV längre ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 jag ahr ingen flickvän och har inte haft det på ca 5 år men du var det inga seriösa förhållanden för då e man bara ihop för att vara ihop. Anledningen till att det e svårt att säga det när man står öga mot öga med den man älskar e väll bara för att man blir närvös och för att det e ett så starkt uttryck. Dem som säger det 153 gånger om dan kan inte mena det särsilt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 haha, det är överskattat link, och det är faktiskt inte alls svårt att säga "jag älskar dig", jag har jättelätt för det. även om jag inte har flickvän [/quote/ låter inte så lätt ändå men ska försöka på rätt tillfälle. när man är ensamma. :wub: om han säger nej får man vänta på nån annan "suck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.