ELF Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Ansiktet kommer först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ansiktet (då inkluderar jag ögonen och håret) är väl lätt viktigast. Det finns väl mer detaljer, kortare än vad jag är (helst, tror nästan det rankas som lite "löjligt" att gå runt med en tjej som är mkt längre än man själv). Inget vidare för sporter (eftersom att jag själv inte är det), och självklart ingen svikare. "Bossig" spelar ingen större roll för mej. Det är i mitt fall ett perfekt exempel på "attraktiv tjej". :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Tycker du brösten kommer före ansiktet? Tänk om hon har heta bröst men ser ut som en häst? Planka eller ej, ansiktet är lätt viktigare.Faen... kan man inte ha säga nått utan att nån ska hitta på nåt roligt om det? Tror du jag skulle vara med nån som ser ut som en j*vla häst ? tuttara och ansiktet gör ju som jag skrev innan du börja komentera D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ansiktet (med ögon och sånt) och håret kommer ju först men en nice kropp e inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.