Hoppa till innehåll

Attraktiv


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst newnameguy

sött ansikte e väll ganska stort + ^^

själv gillar jag breda axlar, god knows why  :blink:

 

så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD

 

OMG, det passar in på mig. Men jag tvekar om du skulle gilla min personlighet till 100%. :P

 

Jaja, när en tjej är attraktiv(utseendet)... var kollar man?

Ansiktet och helheten. Och hon ska lukta gott, inte som mina kompisar. En av mina kompisar duschar typ en gång per tre månader... ni ska veta att han inte är speciellt attraktiv, 150cm... Han luktar otvättade strumpor. Han heter Robin. :P

 

Själv är man ju 182,5cm typ, vältränade ben och armar. Men kondisen är inte i topp, inte hemsk heller... fattar inte varför ingen tjej gillar mig. >_>

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Paelsboll

sött ansikte e väll ganska stort + ^^

själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink:

 

så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD

 

Gå ut lite oftare och kolla in brudar vid centrum? ;p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fin personlighet gör en person attraktiv för mig eftersom det som är där inne är det som är alldra vackrast. Att kunna se de olika nyanserna.

hollermed på sättovis men personligheten e svår att bli atrakterad (eller vad man säger) av men jag tycker typ Ögonen O.O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker, håret och nja, hon ska va small XD, fpretty face, Själv brukar jag göra låtar på min gitarr om min tjej, sen på ute fester om kvällarna spelar jag dom för henne :)

 

 

Men ska dumpa henne tror jag, efter som jag mistänker otroghet.

 

( gör ej låtar om henne mer :P )

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...