xantanos Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 ansiktet, helheten, jag bryr mig egentligen inte så mycket om utseendet, men en vakert leende får mig alltid glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Låren och inte för stora/små bröst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Hmm, Killar :) Jag tänker mkt på ögonen :wub: och ett fin Leende :D Annar är det inte så noga är mkt för presonligheten, Det jag tycker är viktigast är att Han är Snäll och Ärlig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) sött ansikte e väll ganska stort + ^^ själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink: så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD OMG, det passar in på mig. Men jag tvekar om du skulle gilla min personlighet till 100%. :P Jaja, när en tjej är attraktiv(utseendet)... var kollar man? Ansiktet och helheten. Och hon ska lukta gott, inte som mina kompisar. En av mina kompisar duschar typ en gång per tre månader... ni ska veta att han inte är speciellt attraktiv, 150cm... Han luktar otvättade strumpor. Han heter Robin. :P Själv är man ju 182,5cm typ, vältränade ben och armar. Men kondisen är inte i topp, inte hemsk heller... fattar inte varför ingen tjej gillar mig. >_> Redigerat 14 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Söt :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paelsboll Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 sött ansikte e väll ganska stort + ^^ själv gillar jag breda axlar, god knows why :blink: så kan väll drömkillen va snäppet längre än jag då... känns på ngt sätt bättre då XD Gå ut lite oftare och kolla in brudar vid centrum? ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 En fin personlighet gör en person attraktiv för mig eftersom det som är där inne är det som är alldra vackrast. Att kunna se de olika nyanserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 tycker tjejer så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 En fin personlighet gör en person attraktiv för mig eftersom det som är där inne är det som är alldra vackrast. Att kunna se de olika nyanserna.hollermed på sättovis men personligheten e svår att bli atrakterad (eller vad man säger) av men jag tycker typ Ögonen O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag tycker, håret och nja, hon ska va small XD, fpretty face, Själv brukar jag göra låtar på min gitarr om min tjej, sen på ute fester om kvällarna spelar jag dom för henne :) Men ska dumpa henne tror jag, efter som jag mistänker otroghet. ( gör ej låtar om henne mer :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 blondiner med stora bröst. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 blondiner med stora bröst. :rolleyes:ahahaa sköp p-tidningar så får du en sån :P annars får du nog vänta ganska länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.