Hoppa till innehåll

Bästa Filmreplik!


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst Eminem4Life

Bästa kommentaren jag Hört XD Hahahaha

 

Ja så har vi Dagens viktigaste Punkt Utbyggnaden av golfbanan till 23 hå det vill säga till vecka 9 Läns Antikvarien har Sagt Nej Detta har skapat en massa problem vi kommer narturligt vis att överklaga och får vi då ok så kommer vi inte igång förän till vintern io problem det innebär käle och så vidare så låt oss nu höra varför staten vill hindra vanliga människor från att komma ut och få lite motion

 

jo för området är med största sannolikhet en boplats från vikinga tiden och där har hittats en hel del fornlämningar genom åren

 

jasså det har jag inte märkt har du tom?

 

nä ja olofsson som vi aranderar marken åt bord ju har sagt nåt om det han påpekade faktiskt ja när vi fick avslaget att han inte hade sett det minsta spår efter några fornlämningar.

 

ja vi har ju alla våra ideer dessutom kommer de nya banan att ligga på ett område som har en ganska känsligt växt och djurliv och därför så anser jag personligen att konstgjorda gräsmattor och sandlådor inte hör hemma i det svenska kulturlandskapet

 

vad ni personligen anser inte relevant i det här sammanhanget visa oss era forn minnen istället för att komma med hypotser och vad sandlådor beträffar om ni vill leka hink och spade så har ni hela Birka

 

DET VAR DET JÄVLIGASTE

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D :lol: :cool:

 

 

Från Sällskaps Resan Golfaren :D

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...