ajar Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag lärde mig att rita ansikten på bilden och på matten lärde jag mig lite mer om area. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roadkill Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 I fredags lärde jag mig ingenting. Första lektionen var slöjd. (den enda lektionen som man vanligtvis aldrig lär sig någonting på) Vi slutade tidigare, därför att vi skulle gå på teater. Teatern gjorde så att vi missade både svenska och b-språk. Hela SO:n (sista lektionen) kollade vi på film. En trevlig omväxling från de annars otroligt tråkiga skoldagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jag har lärt mig att det är skönt att vara hemma. Det är underbart med påsklov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Du har rätt! Påsklov är nästan lika skönt som sommarlov ( allt godis är smaskens ) Men jag har också lärt mig att 7845*3=23535 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag har lärt mig hur man leder ström på fysiken och så har jag lärt mig lite mer om Tsunamivågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag lärde mej mer om Decimaltal i matten idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Studiebesök på vattenreningsverket fick se hur vattnet ombildades från norrländskt älvvatten till dricksvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Har öärt mej mer i engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Lite om Bråk i matten var det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 lärde mig om tryck på fysiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.