Vomiteye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag köpte wow för ungefär 3 veckor sen och jag har en gubbe i lvl 20. Mitt problem e att ja har betalat för 3 månader och har redan börjat tröttna! ja har liksom slösat 1000 spänn på wow o jag förväntade mig lite mer... man gör typ samma grej från 1-70. springer runt o dödar gubbar dag ut och dag in. Det blir inte heller bättre för att jag e dålig o ch aldrig hittar quests eller att alla min kompisar plötsligt slutar spela när ja börjar... Så snälla hjälp mig! Vad ska jag göra för att de ska bli roligare? :( -Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Du det kommer bli himmelriket för dig på lvl 60-70.. Du kommer raida och det är Sk*t kul, Om du vill kan du säkert gå till nåt ställe där det finns hög lvlade Alliance/Horde och pwna lite ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Så de blir kul efter 60 alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Om polarna sluta förstår jag att det blir tråkigt. Försök skaffa nya polare in-game, eller få dina rl polare att börja igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Nja, har många vänner på WoW som jag ej känner, redan från första dagen är vi bra vänner. Du kan ju alltid köra battleground, det är skit kul, spöa upp några allies om du är horde/ horde om du är alli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 du kan be dina vänner att börja spela igen eller lvla somfan te lvl 40+ då tyckte jag att det blev aså mycket roligare o spela när man har mount o sånt skit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag köpte wow för ungefär 3 veckor sen och jag har en gubbe i lvl 20. Mitt problem e att ja har betalat för 3 månader och har redan börjat tröttna! ja har liksom slösat 1000 spänn på wow o jag förväntade mig lite mer... man gör typ samma grej från 1-70. springer runt o dödar gubbar dag ut och dag in. Det blir inte heller bättre för att jag e dålig o ch aldrig hittar quests eller att alla min kompisar plötsligt slutar spela när ja börjar... Så snälla hjälp mig! Vad ska jag göra för att de ska bli roligare? :( -Tacksam för svar! jo lite om din ålder så är du värkligen 5år? då är det nog lite svårt om du inte har en engelsk bakrund. För att om du inte kan prata/förstå engelska ska jag nog inte rekomendera detta spel (du måste kunna både prata och förstå engelska för att spelet ska funka) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 eller prata/förstå tyska, spanska eller franska...finns såna servrar också. Och ifall du verkligen är fem år så är det inte så konstigt att du inte tycker ett spel helt på engelska är kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tror inte att han är 5 år pga väldigt snyggt skrivet i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 ni e ju helt otroliga... 5 år? -.- Förstår oxå att d inte e nåe kul när kompisarna slutat spela, men om du fortsätter lvla, typ 2 lvls om dagen, så när du e 60-70 så kommer du börja raida. Då kommer du ha det roligare, garanterat. Om du absolut inte orkar göra nåt så kan du ju alltid powerlvla ;P. antingen kan du köpa powerlvl eller så kan du be nån mage i guilden om den kan göra portal till shattrath eller bli summonad till hellfire peninsula. Där kan du joina någon som questar själv eller som har någon plats kvar i sitt team om du kan joina. Detta kallas powerlvling, och du kommer gå upp i lvl ganska så snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 OK tack allihopa! PS: Jag är 5 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Nej quita medans du kan. Om det är inte roligt i början kommer det inte blir roligare senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg