Hoppa till innehåll

Alla Wow Spelare Snälla Hjälp Mig!


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag köpte wow för ungefär 3 veckor sen och jag har en gubbe i lvl 20.

Mitt problem e att ja har betalat för 3 månader och har redan börjat tröttna!

ja har liksom slösat 1000 spänn på wow o jag förväntade mig lite mer...

man gör typ samma grej från 1-70. springer runt o dödar gubbar dag ut och dag in.

Det blir inte heller bättre för att jag e dålig o ch aldrig hittar quests eller att alla min kompisar plötsligt slutar spela när ja börjar... Så snälla hjälp mig!

Vad ska jag göra för att de ska bli roligare? :(

-Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte wow för ungefär 3 veckor sen och jag har en gubbe i lvl 20.

Mitt problem e att ja har betalat för 3 månader och har redan börjat tröttna!

ja har liksom slösat 1000 spänn på wow o jag förväntade mig lite mer...

man gör typ samma grej från 1-70. springer runt o dödar gubbar dag ut och dag in.

Det blir inte heller bättre för att jag e dålig o ch aldrig hittar quests eller att alla min kompisar plötsligt slutar spela när ja börjar... Så snälla hjälp mig!

Vad ska jag göra för att de ska bli roligare?  :(

-Tacksam för svar!

 

jo lite om din ålder så är du värkligen 5år? då är det nog lite svårt om du inte har en engelsk bakrund. För att om du inte kan prata/förstå engelska ska jag nog inte rekomendera detta spel (du måste kunna både prata och förstå engelska för att spelet ska funka)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni e ju helt otroliga... 5 år? -.-

 

 

Förstår oxå att d inte e nåe kul när kompisarna slutat spela, men om du fortsätter lvla, typ 2 lvls om dagen, så när du e 60-70 så kommer du börja raida. Då kommer du ha det roligare, garanterat. Om du absolut inte orkar göra nåt så kan du ju alltid powerlvla ;P.

antingen kan du köpa powerlvl eller så kan du be nån mage i guilden om den kan göra portal till shattrath eller bli summonad till hellfire peninsula. Där kan du joina någon som questar själv eller som har någon plats kvar i sitt team om du kan joina. Detta kallas powerlvling, och du kommer gå upp i lvl ganska så snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...