lundquist Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 ganska talande överskrift, fuskade du på np i nian, jag skriver nian för att jag tvivlar på att man fuskade i femman eller ngt. och btw, om de e nån som har fått tag i matte np eller kommer få de så meddela gärna mig :), skulle behöva det lite innan för mitt G ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 ganska talande överskrift, fuskade du på np i nian, jag skriver nian för att jag tvivlar på att man fuskade i femman eller ngt. och btw, om de e nån som har fått tag i matte np eller kommer få de så meddela gärna mig :), skulle behöva det lite innan för mitt G ;) Ja, har man fuskat på NP? Låt mig bara säga att man har kontakter som alltid har proven innan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Det är så klart att man fuskar, jag har rätt så många knep. Och ganska vimsiga lärare, så det blir alldrig nå problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Det är så klart att man fuskar, jag har rätt så många knep. Och ganska vimsiga lärare, så det blir alldrig nå problem.. asso att fusska e riktit l33t asso, det jorde ja i tvåan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 ganska talande överskrift, fuskade du på np i nian, jag skriver nian för att jag tvivlar på att man fuskade i femman eller ngt. och btw, om de e nån som har fått tag i matte np eller kommer få de så meddela gärna mig :), skulle behöva det lite innan för mitt G ;) Nej, jag fuskade inte.Fattar inte varför man ska fuska under nationella proven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Varför just fuska på NP när man kan göra det på alla andra prov typ :D Jag har ju brorsor som har gjort NP i nian, så jag får hjälp av dom sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Hellre skolka från provet än att fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 jag fuska i 5:an och 4:an :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 När jag gjorde NP (cirkus ett år sen) så såg jag proven o vad man skulle göra dagen innan men det hjälpte inte så mycket så jag vill inte kalla det att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Går det ens att fuska? (Jag gjorde det inte iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Nej jag har inte behövt en så länge ^^, men man skulle ju verkligen behöva alla svaren till alla matte-delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag fick alldrig veta hur många rätt jag fick, eller vilka tal jag hade fel på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.