Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ganska talande överskrift, fuskade du på np i nian, jag skriver nian för att jag tvivlar på att man fuskade i femman eller ngt.

och btw, om de e nån som har fått tag i matte np eller kommer få de så meddela gärna mig :), skulle behöva det lite innan för mitt G ;)

Skrivet

ganska talande överskrift, fuskade du på np i nian, jag skriver nian för att jag tvivlar på att man fuskade i femman eller ngt.

och btw, om de e nån som har fått tag i matte np eller kommer få de så meddela gärna mig :), skulle behöva det lite innan för mitt G ;)

Ja, har man fuskat på NP?

Låt mig bara säga att man har kontakter som alltid har proven innan :P

Skrivet

Det är så klart att man fuskar, jag har rätt så många knep.

Och ganska vimsiga lärare, så det blir alldrig nå problem..

asso att fusska e riktit l33t asso, det jorde ja i tvåan!!
Skrivet

Nej, jag fuskade inte.

Fattar inte varför man ska fuska under nationella proven.

Skrivet

När jag gjorde NP (cirkus ett år sen) så såg jag proven o vad man skulle göra dagen innan men det hjälpte inte så mycket så jag vill inte kalla det att fuska.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...