admin Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 http://expressen.se/index.jsp?a=885988 Skratta eller gråta? Vart är Sverige på väg egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 http://expressen.se/index.jsp?a=885988 Skratta eller gråta? Vart är Sverige på väg egentligen? Det var nog det sjukaste jag läst! Patent söka ordet Sommar! Hur sjuka e dom? Så vaddå? skulle jag tvingas böta om jag frågar någon vad han har gjort under sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ...och jag som önskar att det var sommar. Vad ska vi då kalla sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 L0L? Detta var det dummaste jag hört iår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Sjukt. Igentligen borde ju ingen kunna äga ett ord.Typ som om jag skulle äga ordet ost eller nått. Jag undrar osså som woicer, vad ska vi kalla sommaren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vad idiotiskt. Söka patent på ett ord. Ok att SR vill ha ensamrätt till namnet "sommarradio" i sitt radioprogram, men att patentsöka själva ordet sommar är ju helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Nog för att man kan göra dumma saker men hallå detta tillhör kategorin hjärndöda saker <_< . Hur hjärndöda får man bli. Sommar är ju en årstid inte bara ett ord :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Detta var nog bland det sjukaste jag har hört... Äga ett ord? Om alla skulle äga ett ord så skulle man behöva byta språk i sverige? Jag menar, skulle man tvingas böta för att säga ordet sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Herregud, vad tänker dem med? Att ta patent på något ord man har hittat på själv är okej, men ett av de mest använda allmänna orden?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Detta var nog bland det sjukaste jag har hört... Äga ett ord? Om alla skulle äga ett ord så skulle man behöva byta språk i sverige? Jag menar, skulle man tvingas böta för att säga ordet sommar? Det är inte så dom menar. Dom menar att man inte får använda ordet sommar i kommersiella syften, som t.ex i filmtitlar, tidningsrubriker, kommersiella jippon och i reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 De e bara börja skriva "sommár". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ska vi i sommar heta sommar.fuska.se?? :) skämt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.